Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 146 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2010-06-28 13:24 | |
![]() | Jag tycker dom först kan bestämma att det är de bästa domarna som ska döma matcherna och inte som nu då domarna är valda efter varifrån dom kommer. Domaren som dömde den här matchen fick kritik av England så fort dom fick reda på att det var han som skulle döma matchen. Han, om jag inte minns fel, är dömd för korruption inom fotbollen i sitt hemland. | |
| SUPERDONNAN1 | 2010-06-28 13:30 | |
![]() | in med målkameror, de finns ju redan på plats. Vaddå stanna upp spelets rythm, som Blatter säger att de skulle göra. Vad hände med spelets rythm efter det felaktiga Argentinas 1-0 mål. Hela Mexicos lag var ju uppe i näsborren på linjedomaren i fem minuter. Nuläget chansar linjedomarna alldeles för mycket om det är offside eller inte. 5-6 mål i detta VM är felaktiga offside beslut. Hade vi haft målkameror hade vi sluppit ett pinsamt Frankrike och i stället fått se ett frejdigt Irland som säkerligen gjort bättre ifrån sig. | |
| sja | 2010-06-28 19:32 | |
![]() | 6 domarsystem borde det vara, dom kan snabbt hjälpa till med beslut om vad som händer inom målområdet. Då skulle vi slippa Henry`s hands och andra fusk. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-06-28 20:12 | |
![]() | Nu ska vi inte ha en övertro på målkameror. Målkamerans enda uppgift kan väl bara vara att avgöra om bollen är över mållinjen, eller inte. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-06-28 20:15 | |
![]() | Jag tycker att offside missen vid Argentinas 1-0 mål var värre än det icke godkända 2-2. Se fel kan man göra.Det är faktiskt ok. Men att inte kunna reglerna är katastrof. | |
| MrLitzkie | 2010-06-28 20:19 | |
![]() | Låt publiken avgöra medelst handuppräckning. Det är ju trots allt de som betalar spelarnas löner. | |
| ANDERStG | 2010-06-28 20:31 | |
![]() | "Frågan är hur lång en fotbollsmatch skulle bli då, och hur många minutrar i rad som blir effektiv tid." Jaja... Men bra diskussion idéer i SVT idag om att bestraffa filmare i efterhand. Tvinga dem att spela i tutu i sin följande match. Det lär väl bita på sydamerikanarna åtminstone. | |
| Miss_jk | 2010-06-28 21:52 | |
![]() | "Men bra diskussion idéer i SVT idag om att bestraffa filmare i efterhand." Håller med till 100%. | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-06-28 21:56 | |
![]() | "Tvinga dem att spela i tutu i sin följande match." Hahaha! On-topic: Straffområdesdomare - ja. | |
| Pococurante | 2010-06-28 22:47 | |
![]() | Straffområdesdomare tack. Videogranskning och liknande skulle bara skapa onödiga avbrott, på det här sättet blir det mer organiskt och bra. Tycker jag. | |