Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 082 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mjf | 2010-06-29 01:20 | |
![]() | Att inte vara i ett förhållande = kunna ge sig hän när man blir kär! För det blir ju vi , tids nog, allihop.. | |
| micro113 | 2010-06-29 01:20 | |
![]() | Viktor_M Blir inte det jobbigt att presentera en lista med krav INNAN - det låter inte som en brudmagnet direkt :) | |
| micro113 | 2010-06-29 01:22 | |
![]() | Det bästa med att vara singel måste väl vara att man är fri att ragga upp vem man vill, antar jag. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2010-06-29 01:30 | |
![]() | Micro, Jag menar att tjejer ska göra det, så de slipper ge sig in i ett förhållande och rasera det bara för att de inte insåg innan att deras partner är otillräcklig. Och jag tycker tjejer brukar vara rätt duktiga på ställa krav utan att skriva någon lista :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-29 01:37 | |
![]() | att lilla hjärtat kan gå sönder. | |
| Limer | 2010-06-29 01:38 | |
![]() | Sylvia har just kategoriserat mig som man eftersom jag vill ha det svalt när jag sover. Herregud, hela semestern kommer gå åt att rehabilitera sig från chocken. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-06-29 01:39 | |
![]() | Ha ha! Ja, kanske dags att boka operationstid! :) | |
| le-lou | 2010-06-29 01:41 | |
![]() | Allt om man är ihop med fel person. Inget om det är rätt | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-06-29 01:43 | |
![]() | Svart på vitt - det är väl inte en relations natur? | |
| micro113 | 2010-06-29 01:48 | |
![]() | Viktor_M Fast det är ju hela grejen med att vara tjej har jag hört - att man aldrig ska vara riktigt nöjd - så fort killen lever upp till alla krav måste man hitta på nya, det är ett himla klurande med det det där. :) Det är ju en fördel med att vara singel, man slipper klura ut nya krav hela tiden ;)))) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-29 01:50 | |
![]() | få mannen att vilja vara den bästa. utan att han märker din påverkan och utan att han får prestationsångest. det är konsten. | |
| vulcan | 2010-06-29 02:04 | |
![]() | micro: hahaha :-) Och grejen med att vara kille är att strunta (eller åtminstone inte helhjärtat försöka) att ändra sig eftersom man ändå vet att tjejen aldrig blir nöjd. Så blir man fast i ett något slags märkligt spel. ... fast det där är ju klichéer på många vis. Jag har väl alltid haft en massa synpunkter jag med på mina partners. Och när jag hittade en jag inte hade några synpunkter på - ja då fann jag med viss bedrövelse att de rätta känslorna inte ville infinna sig hos mig. Fast det där med att vilja småjustera och korrigera hela tiden är nog ändå mer kvinnligt. Och det slipper ju trådstartaren göra nu. Se där - elegant hopknytning va? :-) | |
| KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-06-29 06:21 | |
![]() | Fin tråd. Jag saknar inte gnället - till följd av det eviga blodsockerfallet. | |
| Watchman | 2010-06-29 07:23 | |
![]() | Man slipper jämka helt och hållet och lever helt och håller det liv man själv vill leva. | |
| Dogface | 2010-06-29 07:56 | |
![]() | man kan supa och knarka. låter tragiskt kanske, men fan va skönt | |
| dahlgren_ | 2010-06-29 08:13 | |
![]() | Haha, jag kommer aldrig skaffa pojkvän igen :P Som sagt, kanske dags att leta upp en tråd med positiva saker | |
| Mammaoxå | 2010-06-29 08:19 | |
![]() | Saknar mitt ex och tycker tråden ger lite tröst. Har upptäckt hur skönt det är att kunna göra något impulsivt utan att känna att man måste åka hem. | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-06-29 09:23 | |
![]() | Hallå tjejer.. ni har glömt det viktigaste av allt, det mest positiva med att vara singel!!! DU slipper tjata om att toasitsen, och följdaktligen även locket, ska fällas ner efter väl uträttat värv!!!!! (och tjatet om HUR man använder en toaborste, så efterföljande slipper se bromsspåren på insidan av kröken) :) | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-29 09:34 | |
![]() | Jag har fan skaffat världens bästa tjej, enda "kraven" hon har är att fälla ner toasitset (så att inte kissen trillar ner) samt att toadörrn skall vara öppen så att kissen kan gå in och kissa på lådan. Att använda kissen kanske är lite manipulation :D Rengöra toan gör man väl ändå? Vilka vill skryta om sin skapelser i form av spår i toan? Inte jag i allafall. Om den andre låter så finns det öronproppar, flitigt använda här hemma då hon gnisslar tänder och jag snarkar som ett jävla monster :) | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-06-29 09:51 | |
![]() | Kul för mig antar jag då detta är en gnäll/tröst-tråd för singlar. Istället för att se negativa grejer med relationer så kan man väl försöka se positiva saker med singellivet? Alla relationer är ju olika då vi alla är individer, nästa relation suger kanske inte lika mycket som den ni precis har lämnat? | |