Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 027 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-06-29 02:53 | |
![]() | Besserwisser ditt tredje. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-06-29 02:54 | |
![]() | Nej, mitt tilltalsnamn. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-06-29 02:55 | |
![]() | Jag tror att "Tanten M" egentligen inte är en tant i ordets rätta bemärkelse. Hon skulle bara skoja till det lite. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-06-29 02:55 | |
![]() | Elsa läser fristående kurser på universitet och försöker lista ut vad hon vill bli när hon blir stor. Hon drömmer om att resa jorden runt, gillar att bränna doftljus och lägga sina tarot-kort och sia om framtiden. Hon gillar att glo på flummiga filmer med konstiga slut och håller gaffeln i höger hand när hon äter eftersom hon alltid har gjort så. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-06-29 02:57 | |
![]() | Hahahaha. Jordenrunt-resan är det enda jag vill vidkännas. | |
| Marika1987 | 2010-06-29 03:02 | |
![]() | Elsa är en glad tjej som läser till ekonom. Hon tycker om djur, mest hundar. Hon tycker om att måla, fotografera och träffa vänner. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-06-29 03:05 | |
![]() | Ekonomer är mina favorithatobjekt : ) | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-06-29 03:08 | |
![]() | Marika läser marknadsföring på universitet och har sambo men inga djur eftersom hon är pälsdjursallergiker. Hon gillar att stå framför spegeln och sminka sig och läser hellre en bra bok än ser en film. Hennes drömresmål är Australien dit hon gärna skulle vilja resa för att plugga ett år. En anledning till det är att hon är hemligt kär i Crocodile Dundee. | |
| Marika1987 | 2010-06-29 03:30 | |
![]() | Till nästa: SKRIV OM ELECTRICEYE inte mig. electric eye: Haha:) Okej jag erkänner att jag är lite frälst i Dundee, men det andra stämde absolut inte! | |
| peter | 2010-06-29 06:57 | |
![]() | ...en drömmande flicka....."kommer inte min prins snart".....lite Barbara Cartland över det hela..... ;-)...fint tycker jag... | |
| Watchman | 2010-06-29 07:10 | |
![]() | Peter är byggnadsarbetare, runt de 50. Han gillar att ta en bärs på Gröne Jägaren och är stammis på söderstadion eftersom han är bajare. Han är ensamstående och bor i Bagis. | |
| Bitte - Administratör | 2010-06-29 07:35 | |
![]() | Watchman ser ut som en tuffing men är egentligen en mjukis som jobbar med barn och har katter Bitte | |
| bajen2007 | 2010-06-29 07:37 | |
![]() | En kvinna i sina bästa år | |
| Watchman | 2010-06-29 08:06 | |
![]() | Du är inte helt galet ute Bitte. Jag har haft katt, jag är utbildad barnskötare men har aldrig arbetat med barn och kommer helt klart aldrig att göra. Men visst är jag en mjukis ;) | |
| raringen | 2010-06-29 08:52 | |
![]() | Peter är mellan 45 och 50, singel som tränar mycket, gillar att steka i solen, jobbar på ett labb. Lite av en exhibitionist men på ett trevligt sätt. Önskar att han kunde spela fler instrument för nåt spelar han nog redan, kan bara inte komma på vilket ... gitarr ? | |
| Fnesa Plugg | 2010-06-29 09:02 | |
![]() | raringen har hört att man ska vara försiktig på nätet, och vill därför inte avslöja sin identitet med en bild. Hon är från Stockholm, men har flyttat till Hjo för att komma ut "på landet" nu när barnen flyttat hemifrån. Fortfarande ringer dock dottern varje dag för att dryfta sina problem i storstan... raringen själv däremot är lugn som en filbunke och planerar just nu semestern med husvagnen. Den här gången ska hon till Österlen... | |
| raringen | 2010-06-29 09:35 | |
![]() | Haha ... mycket blev galet men Österlen låter i alla fall jättetrevligt ... tack för tipset Fnesa :=) | |
| wildman | 2010-06-29 09:58 | |
![]() | Fnesa Plugg är en kille som aldrig ställt till några stora problem för varken sina föräldrar eller sin omgivning. Han har förhållandevis lätt för sig i skolan och är tillräckligt socialt bevandrad för att ha en inte så stor, men stabil och intim bekantskapskrets. Han jobbar som ekonom på en mindre firma men funderar på om det verkligen är det han vill göra i livet. Kanske funderar han på att jobba några år utomlands innan han skaffar familj och barn? | |
| karoshi | 2010-06-29 10:12 | |
![]() | wildman är en riktig skogsmulle, som har en dröm om att enbart leva av vad skogen och den egna odlingen ger. Det är familjebildandet som dragit honom in till civilisationen, till en mellanstor stad i mitten av sverige. Snäll, som en nallebjörn, men med starka åsikter. | |
| Megaherz | 2010-06-29 10:23 | |
![]() | karoshi, also known as Richard, är en IT-snubbe som gärna tittar på sport iklädd Sverigekläder. Han drömmer om att flytta till Spanien och öppna ett hundhotell. Nu bor han i en förort till Örebro och hatar att klippa gräset på sommaren. | |