Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 604 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2010-07-10 20:33 | |
![]() | Lillställa, det är just det som oroar mig. Att det finns så många ungdomar som gör precis vad dom vill. Utan deras föräldrars vetskap! Det inkluderar användandet av dessa linser också. Vart vill du komma?? | |
| caughtbock | 2010-07-10 20:35 | |
![]() | Men det användes väl knappast digital teknik för att få det att se ut som att hon har linser på sig? Det användes digital teknik för att hennes ögon skulle se konstiga ut är min vilda gissning. | |
| Snoosy | 2010-07-10 20:36 | |
![]() | Jumanjia, haha nä körde inga tricks. Behövdes inte. Har alltid tyckt om mina föräldrar för mycket för det. :) | |
| le-lou | 2010-07-10 20:54 | |
![]() | OK, alla artister som piercar sig ? Piercing kan ju ge infektioner. | |
| Snoosy | 2010-07-10 21:01 | |
![]() | le-lou, du är så full av optinism ;) Alltid. | |
| le-lou | 2010-07-10 21:02 | |
![]() | Fattar inte alls fortfarande om jag ska vara ärlig. I videon är hon redigerad i en dator. Hur mycket du än pillar in linser så kan du inte se ut som hon gör där oavsett, jag tvivlar starkt på att det är som Gaga de vill se ut --- grejen med linserna är att man ser ut som en docka mer, mangastuk. Oerhört populärt bland EN DEL ungdomsgrupper, men jag tvivlar på att de ens lyssnar på Gaga faktiskt... deras mode går hand i hand med en helt annan typ av musik. Alla andra videos som artister gör, ta Madonnas alla videos, hon kör rubbet - från att sitta och bli botoxad i videon till att gå på moln (det låter farligt). Miley Cirus senaste video, hon har vingar. Så om ett företag börjar sälja vingar som man kan ha som implantat, det är då Mileys fel? Det jag reagerar på är att du HAR tyckt om Lady gaga, men gör det inte längre pga detta. Det är ju faktiskt ganska galet, det låter som att det är gagas plan med hela videon, så att hon kan sälja linser från sin hemsida :D | |
| le-lou | 2010-07-10 21:02 | |
![]() | Snoosy, nej men du kan väl svara på hur du skiljer artister och sak och sak åt ? | |
| caughtbock | 2010-07-10 21:05 | |
![]() | Det är väl i så fall värre att hon i varenda musikvideo envisas med att endast ha underkläder på sig. Vad tycker du om det snoosy? | |
| Snoosy | 2010-07-10 21:11 | |
![]() | le-lou, vad vill du egentligen? Vet du inte att artister som har unga fans inspirerar. Caughtbock, jag pratar inte om hurudvida artister är lättklädda eller inte. Klart man kan ha synpunkter kring det också. Har inte du? I det här fallet handlar det om smygreklam för dessa linser. Som inte visar sig vara bra. Var det något du inte förstod kring det? | |
| Snoosy | 2010-07-10 21:12 | |
![]() | *Vet du inte att artister som har unga fans inspirerar dom till att härma dom :) | |
| le-lou | 2010-07-10 21:12 | |
![]() | Snoosy - jag vill mest veta vad som gör gaga så unik jämfört med alla års artister innan henne. Tycker du gör en höna av en fjäder, men fine - vill du inte diskutera frågan så undrar jag varför du gör inlägg på ett forum. | |
| le-lou | 2010-07-10 21:13 | |
![]() | men ....hade det nu varit SMYGREKLAM för linser, så nog hade hon väl haft PÅ SIG JUST LINSER DÅ ? | |
| Snoosy | 2010-07-10 21:14 | |
![]() | caughtbock, men samhället har gått så långt att man accepterar att artister visar sig i underkläder. | |
| caughtbock | 2010-07-10 21:17 | |
![]() | Men Snoosy, menar du att Lady Gaga medvetet gör smygreklam för linserna i videon? Det tror inte jag. | |
| caughtbock | 2010-07-10 21:18 | |
![]() | Oj det hann komma lite emellan där... Men vi fick väl samma tanke där, le-lou och jag. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-10 21:32 | |
![]() | roligast är ju ändå snoosys utspel mot "högermänniskorna" här i tråden. och nej snoosy, jag är inte spydig:) | |
| Tess 08 | 2010-07-10 21:48 | |
![]() | Jag har nu läst igenom tråden och kan ärligt säga att jag fattar inte att det är så upprörande att man måste starta en tråd om det. Och sedan när någon säger emot så hackas det och alla blir höhervridna bara för att de/vi inte upprörs på rätt sätt. Som flera tidigare skrivit så fattar inte jag heller grejen? Hon ska alltså göra SMYGreklam för något hon inte ens använder? Och eftersom man kan bli BLIND i upp till ett dygn så är detta hu och hemskt och nästan ett fall för polisen?? Som flera skrivit ovan så tycker jag flertalet andra artister (säkert även lady gaga) har gjort och visat värre saker att förfasa sig över. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-10 21:56 | |
![]() | Ahh nostalgi. Påminner mig om när jag var 14 och försökte pierca mig själv under läppen som min idol Xtina (christina aguilera) Haha! Jag hade ju kunnat dö av infektion!!!! Tyvärr fick jag bara ett äckligt sår ^^ Annars hade ju min mor kunnat stämma Aguilera? | |
| lubsan | 2010-07-10 23:21 | |
![]() | "Typiska högermänniskor med hjärtat och logiken på fel ställe!" vem är du och bestämma vart man ska ha sitt hjärta och sin logik? Vem är du att göra deras åsiker till något politik tjafs? suck, jag är så trött på människor som gör ALLT för att hitta någon eller något o klaga på. Om ungarna är så dumma att de använder linser som gör en tillfälligt blind så får de la lära sig på det tuffa sättet isåfall att man inte ska göra allt som kändisar gör, sluta dalta med dem. | |
| Snoosy | 2010-07-10 23:39 | |
![]() | lubsan, ta inte åt dig om du känenr att du har hjärtat på rätta stället. Du kanske röstar fel bara ;) Det finns alltid tid att ändra sig. Den enda anledningen till att jag fortsatt gadda emot i tråden är enbart för att se hur så många kan hoppa på en enskilld! Klart att det finns mer upprörande saker här i livet än det Lady Gaga gjort. Står fortfarande för att det är en idiotiskt grej hon gjort. och tycker det är tråkigt om det drabbas fanatiska fans som vill prova samma grej. Även om nu videon är digitalt fixad? som en del påstår. Debatten är het iaf. Och jag skrev bara tack vare den! | |