Spelrum
Giraffen10
Krokodilen0
Elefanten3
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
7
Inloggade21
Mobilspel
Pågående19 150

Forumkategorier

Användare Inlägg  
AH1N12010-07-17 12:19
Antal inlägg: 80

yamahajet om kvinnor som kör lastbil: "Dessutom finns ingen mekanisk förmåga eller handlingskraft när saker och ting går snett."

...jag undrar om alfahannen och machomannen YamahaJet någonsin tänker över sina inlägg innan han skriver eller om grottmänniskan inom honom tar över fullständigt....?.....

Behringer2010-07-17 12:27
Antal inlägg: 3575

Hur menar du warnberg?
Måste alla med körkort köra med vissa intervall. Om jag låter bilen stå i 11 ½ månad så ska jag inte få köra sen, eller?

:) @ AH1N1

AH1N12010-07-17 12:31

....han menar säkert att man är lite ringrostig om man inte kört på ett tag och att det inte bara är att köra på som vanligt... att man kanske ska tänka sig för lite extra eller till och med provköra före man tar skolklassen på bussen för att känna på det lite....=)

Tess 082010-07-17 12:33
Antal inlägg: 18003

AH1N1 :) Hehehe!
Tycker dock inte att YamahaJet är vare sig alfahanne eller macho utan mest en liten pojke som gör sitt bästa för att hävda sig. Troligtvis nertryckt av sina systrar eftersom han är så noga med att försöka göra sig själv bättre än kvinnor (och även män iofs).
Småfånigt och löjligt kan jag nog tycka!

<---- har både mekanisk förmåga och handlingskraft! Är också otroligt duktig på att köra och backa med släp :P

Tess 082010-07-17 12:35
Antal inlägg: 18003

Här är det svårt att få tag i en buss om man inte är mer "rutinerad"..
De flesta som hyr ut (och alltså inte känner att de vill ha sin egen förare på bussen) är noga med att veta vem som ska köra.

bajen20072010-07-17 12:47
Antal inlägg: 101

kan tycka att chauffören med husvagn kan behöva ett körbevis på att man har genomgått en viss utbilding vet dock inte om det måste vara ett specielt körkort.

AH1N12010-07-17 13:04

....jag tycker att det ska ingå i körkortsubildningen för B-körkort.... får man köra med släp på det ska det naturligtvis ingå i utbildningen som praktiskt övning... jag fick iaf aldrig övningsköra med släp när jag tog körkort... men det kanske man får idag..?...

Hoodman - Ej medlem längre2010-07-17 13:11
Antal inlägg: 2826

Malman, som på något sätt får representera åkeriföretagen i det här sammanhanget, kanske kan svara på varför godset inte hanteras ett dugg varsamt. Man kanske inte alltid kan putta pallvagnen tills det tar stopp, utan verkligen se till att det inte skadas. Man kanske inte heller alltid kan använda pallar som avsatser för att komma åt andra pallar.

Hoodman - Ej medlem längre2010-07-17 13:15
Antal inlägg: 2826

Vad gäller vem som ska ha körkort eller inte, tycker jag det är sjukt att man kan få en dags ''kurs'' och sen få framföra ett klass I-fordon (EU-moped) i trafiken. Kontra det mot att betala 10000-20000 kr och ägna åtminstone en månad för att få framföra en bil eller en motorcykel.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?