Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 42 |
Mobilspel
Pågående | 19 850 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
wobbler | 2010-07-17 13:16 | |
![]() | Den som vinner måste väl vara den mest korkade.. Släpa på alla dessa kort? | |
Tess 08 | 2010-07-17 13:21 | |
![]() | Hehe, inte än Tsarraz! :) Men jag har inte skrapat alla än | |
Frizk | 2010-07-17 13:23 | |
![]() | Förarbevis (moped) 2 legitimationer (2 skolor) Ostgötatrafiken Stockholmstrafiken patientkort lånekort Ica-banken Handelsbanken Och mitt nyligen fådda stolta körkort ;) 10 kort då | |
Lill-IT | 2010-07-17 13:23 | |
![]() | Körkort Visa tre andra bankkort, varav ett för gammalt *slänger* lindex H&M Ikea Handla Ikea Family Stadium Biokort medlemskort i mitt parti medlemskort i min fackförening medlemskort i min studentkår Gammalt medlemskort i skk *slänger* Bibliotekskort Gbg Bibliotekskort annan kommun Blodgruppskort Ica passerkort Patientbrickor, min och dotterns apotekskort Blir 23 tror jag.. Inte konstigt att plånboken är så tjock.. | |
Lill-IT | 2010-07-17 13:29 | |
![]() | Antar att mitt bensinkort som ligger i bilen inte räknas? | |
Take Aim - Ej medlem längre | 2010-07-17 13:29 | |
![]() | ID-kort Kårleg Visa Bibliotekskort Klubbkort Kicks Klubbkort H&M 6 plastkort alltså. Älskar att slänga saker och skulle aldrig bära med mig något (eller ens äga något) som jag inte behövde! | |
Tess 08 | 2010-07-17 13:45 | |
![]() | Take Aim- Välkommen hem till mig och kasta grejer!! Har på tok för mycket skit nu... 4 Trisslotter och inte en jävla vinst!! Närmast högvinst var jag väl på 0kronor x 10... | |
yogamama - Ej medlem längre | 2010-07-17 16:28 | |
![]() | Nordea VISA X 2, körkort,stämpelkort jobbet, F&S medlemskort, Åhlens klubb,COOP, SL Access, SJ Prio, Östgötatrafiken, The Body Shop, ett presentkort på Hemtex, Ikea family, Ikea handla, donationskort,biblioteksk ort X 2, Master Card, Patientkort X 4. Summa 22 stycken. inte så farligt som jag trodde = ) | |
Ässät | 2010-07-17 17:29 | |
![]() | Busskort Icakort Visakort Körkort Frikort Patientbricka Team Sportiakort | |
honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-07-17 19:11 | |
![]() | Swedbank mastercard Nordea mastercard Medmerakort icakort stadium okq8 bibliotekskort mitt och 2 av barnens rabattkort länstrafiken Patientbricka åt mig och 3 barn Körkort Frikort Nautiluskort H&m club kort Nilson shoe club kort Ikea family svenska spel Barnsemesterkortet Totalt 22 st. | |
lubsan | 2010-07-17 19:22 | |
![]() | ID sparbanken visa vässtrafik fritidskort patientbricka 2 st (vet ej varför) SL busskort oystercard (undergrounds kort london) bibliotektskort | |
Tinna | 2010-07-20 19:57 | |
![]() | Körkort Handelsbanken Visa Icakort Handelsbanken inloggningskort SJ Prio ECDL (Datakörkort) Patientbricka Studentkort Borås Högskola Studentkort Kristianstad Högskola Tentakort Kristianstad Högskola Bibliotekskort Borås Högskola Bibliotekskort Borås stad Kopieringskort Borås Högskola Kickskort Busskort | |
morsans syrr | 2010-07-20 20:35 | |
![]() | leg patientbricka Ica Coop Jc Intersport Ikea Solpassage Visa | |
EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2010-07-20 21:04 | |
![]() | Själv har jag uppemot 20 kort men snart - några år - får vi det ordnat med ett chip i pannan eller i handen som lätt avläses inom ngn meters avstånd och då kan vi köpa och sälja med denna märkning inopererat (går på ett ögonblick). Tekniken finns redan. Enda hindren är troligen organiserade "bakåtsträvare" med ideér om integritet etc. samt ovissheten om det ännu inte organiserade "världssamfundet" men det är ett begrepp som alltsomoftast syns i media trots att det ännu inte finns i realiteten. Detta scenario finns förutsagt i Bibelns Nya Testamente, närmare bestämt i den sista delen; Uppenbarelseboken - och nu får varje religionsfobiker högre blodtryck men det ändrar ingenting - det ligger av allt att döma rätt nära förverkligande. En världsdiktatur kommer inte att locka mej men de allra flesta kommer tyvärr frivilligt att ansluta sej eftersom det mesta kommer att verka förnuftigt och nödvändigt; banksystemen och all handel "behöver" detta, polisen får lättare att förhindra internationell brottslighet, "oordnad folkförflyttning" försvåras m.m. Du sköna nya värld, ja ja... | |
Fjupplisa | 2010-07-20 21:09 | |
![]() | körkort ICA-kort lånekort Visakort Ullaredskort H&M kort Både konto och bonus...hur nu det gick till.. Lindexkort Hemtexkort Stadiumkort Teamsportia kort Ikeakort Patientbricka sen tror jag det var slut | |
p_warnberg | 2010-07-20 21:23 | |
![]() | Så få som möjligt VISA MasterCard Körkort | |
glitter | 2010-07-20 21:38 | |
![]() | visakort x 2 körkort medmera ikea lindex apoteket bibliotekskort åhlens polarn&pyret MQ kicks 12 st | |
Liz1 | 2010-07-20 21:44 | |
![]() | Då ska vi se: Ica Ica bankkort If-sjukförsäkringskort Sats-kort Visa Körkort Medmera Biokort MQ HM Åhlens Stadium Lindex Sisters Passerkort till jobbet Kicks Oystercard SL Access x 2 Preemkort Strömma Turism fria resorkort Vero Moda Sas Eurobonus Wedins Lånekort Svenska Spel 26 st, kanske ska göra sig av med vissa? | |
Plättlaggen | 2010-07-20 21:56 | |
![]() | IDkort Acciseskort(SL kort ) visakort Icakort konsumkort H&M kort Twillfitt kort Stadium kort Biblioteks kort Svenskaspelkort 10 st | |
mrperfect | 2010-07-20 23:11 | |
![]() | Jag har en del i Plånboken , men har en speciell korthållare där de flesta finns med: SEB Handelsbanken Nordea Citibank Statoil Körkort Medmera Biokort Åhlens Id kort Lånekort på : 1: Stockholms statsbibliotek 2: Botkyrka bibliotek 3 Sundbybergs bibliotek 4 Östhammars bibliotek 5 Upplands väsby bibliotek 6 Sollentuna Bibliotek 7 kungliga biblioteket 8 KTH Biblioteket 9 Solna Bibliotek 10 Stockholms universitetsbibliotek Svenska Spel IKEA VINN CityGross Medlemskort i villaägarna Medlemskort i Sveriges ingenjörer SAAB kortet Bankfackskort MIO kort Club Silja Line Stockholms läns landstings sjukkort OnOFF Scandic Club 33 st | |