Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade48
Mobilspel
Pågående19 307

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Elinvelin2010-07-21 23:04
Antal inlägg: 216

Jag ska plugga till beteendevetare, sticka ut och resa, hitta ett yrke inom det område som jag är expert på, flytta till en stor och öppen takvåning i någon storstad, skaffa hund eller katt, fortfarande ha god hälsa, finna någon duglig karl.. osv.

Det där med barn vet jag inte än om det är någonting för mig än.
Men jo, antagligen barn också.

queen_jag - Ej medlem längre2010-07-23 13:29
Antal inlägg: 100

Min plan är att äta klart mitt mellan mål. Sen ska jag dammsuga. Så håller jag på att tvätta den andra maskinen med tvätt. Kommer att bli två till innan kvällen.
Skönt att ha tvättat upp tvätten innan helgen.
Som ni märker så var tvättkorgen överfylld.

Penny Wise2010-07-23 14:13
Antal inlägg: 77

Jag har en lysande plan. Behöver bara ett par gummihandskar, nån form av kroppskondom med mask (skid-, Reinfeldt- eller vad som) och en snabb flyktbil.

Linders - Ej medlem längre2010-07-23 14:22
Antal inlägg: 1943

Bli professor i fysik, bli smått galen och komma på hur allt skit egentligen fungerar.

Cahrl2010-07-23 14:38
Antal inlägg: 44

Min plan är att konstant försöka förbättra mig själv och min tillvaro. By any means necessary.

Mammaoxå2010-07-23 14:55
Antal inlägg: 494

Jag hade en plan när jag var ung = två barn, och det har jag nu. Det bästa i mitt liv. Nu planerar jag inte längre, det blir aldrig som man tänkt sig. Njuter av nuet så mycket det går istället.

Kirgizistan2010-07-23 15:15
Antal inlägg: 1188

Målet har alltid varit att bli vapenkonstruktör.

Just nu pluggar jag teknisk fysik vid Chalmers, jag är inne på mitt andra år och när jag fyllt 18 kommer jag ta en paus för att göra lumpen.

Under min lumpartid är det meningen att jag skall knyta kontakter, bl.a. med farsans kompisar, efter det pluggar jag färdigt och söker sedan till Maskiningenjörprogrammet med inriktningen konstruktion och när jag pluggat färdigt det söker jag anställning hos BAE Systems.

Det ska bli så gött när jag är klar.

Kirgizistan2010-07-23 15:17
Antal inlägg: 1188

Oh, och så ska jag gifta mig med Ocki! Men det vet han inte om än.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?