Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| slånbär | 2010-07-19 12:26 | |
![]() | Det verkar dock som att det är lite skillnad i vad som driver kvinnorna beroende på var i livet dom befinner sig (gäller säkert män också) När jag var i tonåren och strax däröver så hade jag ingen önskan att hitta "den rätte" eller ha långa förhållanden utan jag bara gjorde det som föll mig in och träffade dom jag kände för och det blev många under några år. Jag träffade massor av spännande och intressanta killar/män men det var ingen jakt över det hela utan handlade mer om min nyfikenhet över män och mig själv. När jag ser på mina jobbarkompisar så har deras tid efter separationen inte handlat om annat än en desperat jakt på en ny karl och det blir på något sätt just- desperat och lätt hysteriskt. | |
| Mnd | 2010-07-19 12:32 | |
![]() | hussar: jag tar inte del av spelet själv då jag har sambo och en son :) Jag tror att det beror på hur man ser på hela grejen, är man ute efter att hitta en fast partner och det snabbt så är jag säker på att man misslyckas. Är man däremot ute efter att lära sig, träffa nya människor och njuta medans man kan ser jag inte hur det skulle vara dåligt. | |
| Gautama | 2010-07-19 12:39 | |
![]() | Känner mycket väl igen det du pratar om lolacola! Herregud det är så patetiskt att se panelhönorna stå och pluta med väntan att synas för första bästa karl. Sen dessa onenightstand de tar och så får jag dagen efter sitta och lyssna på deras ångest och undran om killen kommer höra av sig?! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-07-19 12:51 | |
![]() | Haha, klart som fan att han inte hör av sig. Det är white trash att knulla på första dejten (efter en drink?) . | |
| wildman | 2010-07-19 13:24 | |
![]() | Det där är bullshit egenskap. I alla längre förhållanden jag haft har jag haft sex första kvällen. För mig är det inte något "fint" att vänta om lusten finns. Det är enbart dumt ;-) | |
| La bruja | 2010-07-19 13:28 | |
![]() | Egenskap- Fördomar och intet annat. Allt hänger väl på hur man beter sig och vad man förväntar sig? I mina tonår och strax därefter så hade jag väldigt många one night stands och det var mitt eget val och inget annat. Jag var inte intresserad av att fortsätta träffa dom killarna/männen och om jag var det så gjorde jag det ett tag så länge det var kul. Det var nog snarare så att jag inte hörde av mig men jag var aldrig otydlig på den punkten utan tvärt om ärlig och rak. Jag hade under en period ett par stycken killar som jag träffade samtidigt (ja inte på samma gång då). Att säga att det skulle vara white trash tyder bara på oerfarenhet av att vara i den situationen själv. Oftast så är det ju killarna som gör så och det är helt ok medans en tjej blir stämplad som dålig. Trams och avundsjuka och ofta uttryckt av tjejer som själva inte vågar göra detsamma. | |
| Pandina | 2010-07-19 13:52 | |
![]() | Att det skulle vara white trash att ha sex med en kille efter första kvällen - kom igen. Och vadå "efter en drink". Handlar väl om att man är upphetsad av hans yttre och hans charm än om 'rosa pantern'. | |
| malman | 2010-07-19 19:12 | |
![]() | det är sommar då kommer alla känslor fram man har mindre kläder än på vintern så det blir mycket att titta på;) och då slår nojan till viss kvinnor blir som förbytta men det går över. klart man ska ha sex om man vill när man vill tjej som kille. (men tänk på alla underliga sjukdomar och prickar man kan få:( usch ) | |
| nystan1 | 2010-07-19 19:20 | |
![]() | lolacola - Får man lov att fråga varför du umgås med dessa tjejer om de nu stör dig så enormt? Antingen så tar man sina vänner för dem de är, eller så slutar man umgås med dem. | |
| necro666 | 2010-07-20 04:25 | |
![]() | Fast dom kanske är trevliga för övrigt? Jag kan hålla med om att det är hemskt med all utseendefixéring i världen dock och dessutom tycker jag att det blivit mer och mer också. Hiskeligt helt enkelt | |
| hallbacka | 2010-07-20 06:47 | |
![]() | Tänk att vi människor är så sexfixerade! Vad är det för fel på att stanna hemma och spela betapet t ex? :-) /gift med fyra barn | |
| CroCop86 | 2010-07-20 06:55 | |
![]() | Ingen är svår. Ingen är lätt. God morgon! | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2010-07-20 07:15 | |
![]() | hallbacka: Håller med dej! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-07-23 11:56 | |
![]() | Nej. Det ÄR white trash att knulla första gången man träffar någon. Sen kan ni moraltanter(gubbar?) säga vafan ni vill. | |
| slånbär | 2010-07-23 12:20 | |
![]() | Egenskap-skitlöjligt. Vad kallar du då en kille som gör samma sak? Lever du på artonhudratalet eller är du katolik? Eller behöver du bara ett rejält...... | |
| wildman | 2010-07-23 12:24 | |
![]() | Haha, egenskap. Det är ju du som förvandlas till en moraltant när du säger så ;-) | |
| eeistan | 2010-07-23 12:37 | |
![]() | smaken är som baken, delad alltså | |
| La bruja | 2010-07-23 12:53 | |
![]() | Egenskap- Hm...nu ska vi se här-DU säger att det är white trash att ligga med någon första gången men det är VI som tycker att det är helt ok som är moratanter/gubbar? Eh??? | |
| sebgra | 2010-07-24 21:37 | |
![]() | Haha kul att egenskap fäller kommentar om vitt slödder | |