Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 307 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-20 14:19 | |
![]() | en man som kör bil extremt bra är oftast en god älskare. hur det ser ut när det gäller kvinnor vet jag inte. | |
| Lillstölla | 2010-07-20 14:28 | |
![]() | Finns ju helt klart folk från båda lägren som verkligen inte borde ha körkort, att sen kvinnor skulle vara sämre bilförare än män överlag tror jag inte ett dugg på. I vissa lägen kanske snarare tvärtom, unga killar är inblandade och orsakar flest bilolyckor pga fortkörning osv har jag för mig om. Kan inte svära på det dock. Sen har vi ju alla dessa gamla envisa gubbar som borde ha slutat köra bil för länge sen! Och så alla dessa hysteriska kvinnor som inte kan skilja på gas o broms och absolut inte kan parkera!! Så som sagt, lika illa i båda lägren. | |
| Lillstölla | 2010-07-20 14:29 | |
![]() | Ramsay: Så om din teori stämmer borde tex Michael Schumacher vara en gud i sängen ;) | |
| vemvonhelst | 2010-07-20 14:34 | |
![]() | Könet är ju helt oväsentligt, det handlar bara om övning, rutin och ett antal mil i skiftande miljöer. Utgår därför från att stadsbor generellt sätt är duktiga på att byta fil i låga hastigheter samt att fickparkera, medan vi från landet är desto bättre på att framföra bilar i högre hastighet, samtidigt som vi undviker vilt som rusar upp på vägen. Slutsats, en lantis som jobbar i Stockholm och har lång resväg borde vara den optimala bilisten.....Hoppsan det är ju jag :-) | |
| frsprkfrnhgr - Ej medlem längre | 2010-07-20 14:39 | |
![]() | Frågan är inte vad som är en bra bilist, utan vem som är en säker bilist. En risktagande bra bilist är mycket farligare än en dålig förare som kör försiktigt. Det är som i skidbacken, vilka skadar sig oftast och allvarligaste där, och vilka skadar andra mest? Inte är det nybörjarna i alla fall. | |
| wildman | 2010-07-20 14:41 | |
![]() | Lillstölla "wildman hur kommer det sig att man inte tar hänsyn till hur mycket försäkringstagaren kör utan bara till ålder när man sätter självrisken. jag får en förhöjd sj risk bara för att jag är under 24. " Man tar hänsyn till körsträcka, men tyvärr (för mig) så är det faktiskt så att ju mer man kör desto större sannolikhet att något händer, även om det procentuellt per km händer mindre... | |
| wildman | 2010-07-20 14:42 | |
![]() | "Frågan är inte vad som är en bra bilist, utan vem som är en säker bilist. En risktagande bra bilist är mycket farligare än en dålig förare som kör försiktigt" Nja, inte nödvändigtvis. Jag säger ju att vi måste definiera vad bra bilist är.... | |
| Lillstölla | 2010-07-20 15:53 | |
![]() | Wildman: Ville du säga mig nåt eller? Förstår inte varför du skrivit mitt namn i ditt inlägg 14.41. | |
| wildman | 2010-07-20 16:26 | |
![]() | Jag bara svarade på ditt inlägg från kl 13.57 :-) | |
| wildman | 2010-07-20 16:26 | |
![]() | Det var dina ord inom citattecknen. | |
| Lillstölla | 2010-07-20 16:40 | |
![]() | Nä, det var inte jag som skrev, det var Malman........ | |
| Lillstölla | 2010-07-20 16:41 | |
![]() | Kanske ska vara lite mer uppmärksam på vem du tror dig svara. Hoppas verkligen du inte är lika virrig i trafiken :P | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-07-20 16:42 | |
![]() | ramsay, helt korrekt. | |
| Gautama | 2010-07-20 16:49 | |
![]() | "en man som kör bil extremt bra är oftast en god älskare." Haha,,måste fråga dej ramsay och ta inte illa upp nu. Men finns det någon gång du ser en man eller tänker dej en man på andra sätt än hur de är i sängen? :-)) | |
| caughtbock | 2010-07-20 16:53 | |
![]() | Min kille är en jättebra förare och det säger jag inte apropå det ramsay påstod. Själv är jag jättedålig, så det bevisar ju att killar är bättre än tjejer på att köra bil. Eller så kan det vara så att man kör bättre ju mer man kör. Låter ju ganska logiskt... | |
| Lillstölla | 2010-07-20 16:54 | |
![]() | Caughtbock: Det bevisar ju egentligen bara att just du är en dålig förare, inget mer. | |
| caughtbock | 2010-07-20 17:04 | |
![]() | Ja, precis. Var ju inte allvarlig, såklart. | |
| Lillstölla | 2010-07-20 17:07 | |
![]() | Ja du får ursäkta, humornivån på mig var visst inte vad den brukar idag :P | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-20 17:08 | |
![]() | naturligtvis. varje gång jag ser eller tänker på en för mig icke attraktiv man. och jag är kräsen också. en attraktiv man får mig alltid att fundera på hur han är som älskare dock. | |
| Lillstölla | 2010-07-20 17:10 | |
![]() | Men vem gör inte det? Funderar över om en man är en bra älskare dvs. Är ju faktiskt så att varje första möte mellan heterosexuella män och kvinnor är en slags sexuell "uppskattning" eller hur man ska säga. | |