Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 245 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| meravera | 2010-08-03 19:54 | |
![]() | Lill-IT.s liv är visst mitt i repris :-) | |
| Tinna | 2010-08-03 20:00 | |
![]() | Hemma hos mig: - är syhörnan näst intill alltid ostädad. - är det alltid något projekt på gång. - står datorn oftast på soffbordet istället för på skrivbordet. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2010-08-03 20:01 | |
![]() | ... är det antingen fullt med ungar eller totalt tyst ... är kylskåpet nästan alltid halvtomt ... är alla möbler köpta på blocket eller ärvda ... överlever inga gröna växter (och gör dom det så är det trots min närvaro, inte tack vare den) ... byggs det just nu minst 3 pussel (1000-bitars) i veckan | |
| belsebus | 2010-08-03 20:05 | |
![]() | ...finns det ingen tv ..bara bocker | |
| Minta | 2010-08-03 20:16 | |
![]() | Hemma hos mig Är det hunden katten och jag och ganska ofta en 22-årig son. Datorn och radion och tv:n är på nästan jämt. Rörigt mellan städningarna som blir allt mindre noggranna Lever jag nästan mitt liv framför datorn, Är hemmet både hem och arbetsplats I kylskåpet finns ekologiska matvaror från Coop, gärna närproducerat från närbutiken, goda kaffebönor som mals för varje bryggning Nyinhandlade växter som prålar med sitt välmående Vita väggar, en fondvägg i hallen, vita nya hyllor och skåp, grå nya soffa, gammalt brunt skrivbord ett gammalt skrivbord till vitt, gammal vit byrå, 1700-talsbord i köket, allmogegustavianska vita stolar köket med blåvit stoppning i det lilla köket, persiska mattor på golven. | |
| Minta | 2010-08-03 20:17 | |
![]() | och ganska många böcker varav 2/3 nu står på vinden. | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-08-03 20:23 | |
![]() | sambo med min fina underbara gubbe och förlovad, 2 hundar.. .....tv är på oftast.... ......gammal spis står kvar i den 3:e rummet, borde kastas... .....säng är bäddad varje dag........ .......te påslagen varje dag....... | |
| Ögonsten - Ej medlem längre | 2010-08-03 20:24 | |
![]() | bor hus.. | |
| Molly3 | 2010-08-03 20:43 | |
![]() | bor i hus på landet med mina katter...... har många loppisfynd, bl.a. böcker | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2010-08-03 20:54 | |
![]() | ... bor bara jag. ... är det väldigt vitt. ... är det väldigt högt till tak. ... finns det två stora fönster. ... luktar det nybakat minst en gång i veckan. | |
| 850710 | 2010-08-03 20:55 | |
![]() | hemma hos mig... ....är det renoverat efter vad jag vill ha ....gröna växter som växer så det knakar ....ligger blåstället i hallen ....diskar o städas det ofta ....finns det mer rusdrycker än mat i kylskåpet :S ....skönt inrett | |
| Mouche - Administratör | 2010-08-03 21:38 | |
![]() | Hemma hos mig: ....är det egentligen alldeles för många rum för en ensam kille. ....är nystil blandat med rustikt gammaldags. ....är det, inte tack vare mig, välstädat. ....är det hundar lite överallt. ....finns det mängder av gröna växter men inget som blommar. (allergiker) ....finns det ett rum med bara böcker. ....finns det ett glasat uterum där jag älskar att sitta och ta mig en öl eller två, lyssna på musik, titta på fiskarna i akvariet eller se på stjärnorna ovanför mig. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-08-03 21:39 | |
![]() | Hos mig: för stort för det första en blomgruppering ett gigantiskt matsalsbord smink utslängt över matsalsbordet vacker konst 13 sittplatser i vardagsrummet inga djur en tvättmaskin igång varje dag massor med böcker och pennor 5 datorer inga kylskåpsmagneter spelas bara musik vid städning eller berusning | |
| kremlan - Ej medlem längre | 2010-08-03 21:58 | |
![]() | ......spelas det Betapet!! | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-08-03 22:13 | |
![]() | ... bor det 5 pers. inkl mig själv. ... bor det 3 hundar... ... bor det två katter.. ...är det aldrig helt tyst ... är det alltid någon elektronik igång, oftast både tv och data. ... är dammråttorna lika stora som minsta hunden, nästan. ... är det alltid trångt. .... är alla tapeter och golv ljusa. .... sover ett barn i hörnsoffan. ... är det aldrig kö till toan. .... äter alla på olika tider. ... består min garderob av en gul jätteplastväska från Ullared | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2010-08-03 22:17 | |
![]() | ...är det för litet ...har jag fortfarande flyttlådor överallt | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-08-03 22:18 | |
![]() | Nu blev jag avundsjuk...jag vill också ha en heldag på Ullared. Men alla jag känner är för snobbiga för att åka dit. | |
| Engelein | 2010-08-03 22:22 | |
![]() | - kvittrar en glad liten dotter för det mesta - står alltid toalettdörren öppen oavsett om någon är där inne eller inte - är det lag på att fälla ner toalocket, vill inte ha en blöt katt - råder "lite skit i hörnen än ett rent helvete" - finns alltid kall Coca Cola - står flyttlådor i väntan på at packas upp - ligger oftast en hund på rygg o vädrar pungen ;P | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-08-03 22:39 | |
![]() | Finns endast jag när jag vaknar om morgonen även om personer har kommit och gott genom åren så är endast jag som konstant mellan takets fyra väggar. Bor sparsmaktat och kanske i en ogenomtänkt miljö men fördriver tiden med litteratur och musik som håller destå högre rang | |
| caspersmamma | 2010-08-03 22:55 | |
![]() | Nyss flyttat så allt är huller om buller:( | |