Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 24 |
Mobilspel
| Pågående | 19 262 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-08 17:06 | |
![]() | att krossa mitt hjärta. straff, fängelse med isolering tills hjärtat är läkt. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-08-08 17:12 | |
![]() | Översittare. Spöstraff! | |
| ladyDeath | 2010-08-08 17:15 | |
![]() | Förbjud tv-program som eldar på samhällsidioti. All skit som får folk att tro att det viktigaste i livet är att bli kändis utan att behöva ha gjort något särskilt, utan bara visa att man är korkad på tv. Eller program som eldar på redan vilsna ungdomar att de inte är värda något om de inte är snygga och har pengar... Ja, sen är jag som de flesta här totalt emot tidelag. Skumt att det inte är förbjudet haha... | |
| ladyDeath | 2010-08-08 17:16 | |
![]() | Straffet var det ja: Tvkanalerna som tillåter sånt skit borde få saftiga böter. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-08-08 17:18 | |
![]() | "Ja, sen är jag som de flesta här totalt emot tidelag. Skumt att det inte är förbjudet haha... " Kan du vara snäll och uppdatera mig om det roliga i denna line/detta ämne? | |
| ladyDeath | 2010-08-08 17:21 | |
![]() | Nuoba...Det är skrattretande att djurplågeri är straffbart, men inte tidelag. för mig är det exakt samma sak... | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-08-08 17:23 | |
![]() | Ok då vet jag. | |
| ladyDeath | 2010-08-08 17:23 | |
![]() | Straff för tidelag: från 2 års fängelse, och förbjud att gå närmare än tio meter från vilket djur som helst.. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-08-08 17:26 | |
![]() | Jag fattar, och du finner detta skrattretande? Jag undrar mest hur typ någon verdervärdigt eller djupt tragiskt yttrar sig i din värld. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-08-08 17:26 | |
![]() | något* | |
| Tess 08 | 2010-08-08 17:26 | |
![]() | Jag tycker att straffet för tidelag borde vara att bära en stor ful hatt eller nåt... så alla kan se vad personen har gjort! | |
| mrperfect | 2010-08-08 17:28 | |
![]() | Även en myra är ett djur, och blir man själv attackerad av en mygga så har man ju brutit mot straffet, det måste specificeras till däggdjur jag tycker att det viktiga då man inför nya förbud är att det skall finnas möjlighet att kontrollera att lagen efterföljs, papperstigrar fnns det allt för många av, mao jag har (just nu ) inget eget förslag på nya förbud. | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2010-08-08 17:30 | |
![]() | jag tycker att alla straff ska vara brev i grälla färger hemskickade. | |
| -NOUBA- - Ej medlem längre | 2010-08-08 17:32 | |
![]() | Jag tycker man kan kapa av snabeln på dem och kasta in dem på sluten avdelning. | |
| ladyDeath | 2010-08-08 17:32 | |
![]() | Måste man vara dödligt allvarlig hela tiden för att man skriver inlägg här eller är det bara diskutionslust? jag behöver inte sitta och gråta för att jag tycker så. det viktiga är att jag får säga min mening. Jodu. tragiska saker händer i mitt liv också, men inte för tillfället. Behöver inte sitta med rynkig panna. jag vet att tragiska saker händer överallt. behöver inte rynka pannan hela tiden =) | |
| Kirgizistan | 2010-08-08 17:34 | |
![]() | Rökning borde förbjudas, det är skadligt och kostsamt för rökaren och så är stanken och röken ganska irriterande för ickerökare. Dräkter som skyler ansiktet borde förbjudas, åtminstone på allmänna platser. Det är obehagligt att inte kunna se sin medmänniska och det kan tillföra en säkerhetsrisk. Tiggeri bör också förbjudas. | |
| Tinna | 2010-08-08 17:37 | |
![]() | Folk som skaffar barn fast de kanske inte borde.. Det borde finnas ett test man får genomgå för att bli förälder.. Som körkortstestet. :P | |
| Pseudonymf | 2010-08-08 17:44 | |
![]() | Brott: Köpa möbler på Jysk. Straff: Klippt kredit/bankkort och en praktik på Mio/EM m.m med arbetsuppgifter som att skruva ihop och skruva isär för att se att det faktiskt håller. Brott: Färgglada foppatofflor på stan eller övriga offentliga platser. Straff: Hälsporre eller en klack i huvudet. Brott: Lyssna på Björn Rosenström eller Eddie Medusa. Straff: Avskurna öron och cementerade hörselgångar. | |
| Tinna | 2010-08-08 17:46 | |
![]() | Foppatofflor ja.. Haha.. Har sett familjen "Foppatoffel" på stan ett antal ggr.. Ingen vacker syn det där inte! :S | |
| ladyDeath | 2010-08-08 17:49 | |
![]() | Nja, jag håller delvis med, Pseudonymf, men det som borde vara förbjudet är engångsmöbler ala ikea typ, ni vet de där av sågspån som man dessutom måste skruva ihop själv. Urk!! företag som säljer sångt borde stängas igen som straff. | |