Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 254

Forumkategorier

Användare Inlägg  
regression2010-08-12 23:14
Antal inlägg: 1563

''Jag har opererat bort en tatuering. Ärret är jättesnyggt (dvs syns knappt). De skar ut hela i en cirkel och sydde ihop kvarvarande hud i S-form. Första 2 åren syntes ärretmer (rödare). Sedan har det knappt synts alls. Då för 15 år sen bekostade landstinget det hela, men ring en plastikkirug och fråga vad de tar. Kanske billigare (och säkrare) än laser?''

Jag förmodar att detta hände då landstingen var S-märkta. Då fick man ett sånt där ärr för skattepengar.

cessely2010-08-12 23:17
Antal inlägg: 100

men på riktigt det där med att operera bort den kanske är något att tänka på...med tanke på hur lång tid lasern kommer att ta...

Nilli - Ej medlem längre2010-08-13 09:02
Antal inlägg: 496

Ögonsten; Som jag skrivit om du läser tidigare inlägg så var det något jag längtat efter i flera år, när jag fyllde 18 tatuerade jag mig. Det är inte som att jag lider av att ha dom här tatueringarna men om jag kunde så skulle jag ta bort dom, alternativt tatuera över dom.

Ah jag tänkte på det där med att ta bort den kirurgiskt ,det lär kosta Mycket mer än laser.

Ska kolla runt lite vad laser kostar. Det gör ingenting om det syns märken kvar, bara jag slipper stjärnorna.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?