Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
28
Inloggade64
Mobilspel
Pågående19 286

Forumkategorier

Användare Inlägg  
paulie_w - Ej medlem längre2010-08-22 16:39
Antal inlägg: 20

Snowlion: Är du stolt över att du inte vill ha en Iphone, eller vad är det frågan om?
Varenda gång nån startar en tråd om Iphone så kommer folk som du in och stoltserar om er ovilja att äga en Iphone.
Så fruktansvärt tröttsamt.
Du var förmodligen en av dom som i början av 90-talet inte förstod vitsen med en mobiltelefon.

tydal2010-08-22 16:46
Antal inlägg: 548

Mindymoo: Behöver och behöver. Det är snarare väldigt praktiskt med en modern mobiltelefon. Man klarar sig själv och behöver inte fråga om hjälp. Man behöver heller inte ta reda på information i förväg, utan allt finns i mobilen när man behöver det.

Är jag i en ny stad så visar mobilen var det finns restauranger och kafeer och den visar recensioner om dem. Ska jag hem till någon som har flyttat så visar mobilen vägen dit, och jag behöver inte ens kunna adressen, det räcker med att bläddra fram personen i telefonboken.

Ska jag åka tåg så visar mobilen från vilket spår tåget går och om det är i tid. Har jag inte varit på stationen tidigare kan jag få upp en karta på hur man hittar spåret.

Dessutom kan jag göra bankärenden direkt i mobilen, se saldon, senaste transaktioner, överföra pengar och spärra kortet.

Den fungerar även som ordbok när jag är i andra länder (den klarar 52 språk).

Och är jag nyfiken på om några hus är till salu i området jag befinner mig så håller jag bara upp mobilen och då pekar den ut vilka hus och visar information om dem (interiörbilder, pris, yta osv).

Det var bara några exempel. Det går att göra mycket mer.

lycopersicon2010-08-22 16:59
Antal inlägg: 355

Jag har just beställt iphone 4 och ska betala 229,-/mån året ut, därefter 299,-/mån. Fri surf, sms 0,29 samtal 0,29/min. Det är Telia Mobil prata på med mobilsurf.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?