Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 286 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sejmårr | 2010-08-23 16:01 | |
![]() | Jag tycker absolut att alla människor är lika värda, att ingen "ras" är mer framstående än en annan, jag tycker att alla är välkomna till vårt land om de känner ett behov av att komma hit.... Men jag blir jätteirriterad om någon tränger sig eller pratar högljudt precis brevid mitt öra, är de tydligt från ett annat land fräser jag inombords : Åk hem! | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-08-23 16:06 | |
![]() | För mig som saknar moral är den dubbla aldrig ett problem. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-08-23 16:10 | |
![]() | Jag tycker att det är tragiskt och förkastligt att hänga i internetforum. Kanske inte riktigt dubbelmoral eftersom jag även klandrar mig själv för att jag gör det. Saken är väl den att jag tillskriver andra som gör det långt värre egenskaper. Skulle typ hellre bilda familj med en knarkare än en forumfantast, medan jag är övertygad om att jag själv bara forumar när jag har kaffestunder och att jag kan sluta när som helst... | |
| Maja G | 2010-08-23 16:12 | |
![]() | oj, jag framstår ofta som en "Kålle Redig", men gör många saker som jag egentligen säger att det är fel tex: Alla ska ha samma rätt, samma chans, vid jobbansökningar oavsett om man känner chefen eller har mamma eller pappa jobbande där...Men visst är det skönt att mina boys har fått jobb på samma företag som deras pappa. Det hade de aldrig fått annars...och det känns lite konstigt, men jag är ju glad! | |