Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 332 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Keiward | 2010-09-21 21:21 | |
![]() | Behövs det verkligen? Räcker väl med att se hur fördelningen är. Visst finns det starka röda regioner i Norrland etc. Men att sossarna ensamma står för en sådan stor del av kakan är ytterst ovanligt. Normalt brukar v också få en hyfsad stor andel. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 21:22 | |
![]() | Är väl lite samma sak som alla telefonbolagsförsäljare som står och lurar folk på stan. Och det är ju inte direkt så att bara sossar gör sådär. Kan vi inte förbjuda att allt som har med politik att göra trillar ner i brevlådan också. Och valstugor med brunstiga värvare. Vi kan ju inte lita på att folk tar ställning själva. Särskilt inte invandrare. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 21:23 | |
![]() | Eh, ja det spelar roll hur det såg ut i förra valet. | |
| Keiward | 2010-09-21 21:27 | |
![]() | Men du tycker det inte är lite omoraliskt? Folk som knappt pratar svenska? Analfabeter? Om jag minns rätt så hängde sossarna ganska mkt vid äldrevården i senaste valet och hjälpte halvdementa patienter att rösta. Var går gränsen? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 21:27 | |
![]() | Valfusk är som sagt inget man kommer undan med men du litar inte på att dom som ska ta hand om det gör det eller vill du bara säga hur mycket sossarna suger? | |
| MiniLudd | 2010-09-21 21:29 | |
![]() | Jag mejlade sossarna och frågade, få se om jag får något svar "Hej! Jag undrar hur många ni lurade att rösta rött i och med er "röstskola" i förorterna? Många av dessa människor kunde säkert vare sig språket särskilt väl eller var insatta i det här landets politiska system för att kunna bilda sig en egen uppfattning. Kan ni inte längre få väljare till er på ett schysst sätt??" Får se om jag får nåt svar. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 21:30 | |
![]() | Klart jag inte står bakom något sådant. SFI borde antagligen informera om sånt. Men har man rösträtt så har man och då är det fritt fram för partier att försöka påverka en, dock inte med att fylla i och lägga ner kuvert. Det fattar en schimpans är fel med ja. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 21:32 | |
![]() | Förlåt, men har dementa rösträtt ens? | |
| janne121212 | 2010-09-21 21:35 | |
![]() | Läs följande länk, www.dn.se/nyheter/va...-1 .1167418 och fundera över hur många röster sossarna kan ha snott åt sig på ytterst tevksamt sätt. Skulle kanske kunna göra skillnad i det långa loppet så att inte SD behövt bli vågmästare. Men i krig och politik är allt tillåtet tydligen. Magnusito blir inte det minsta upprörd (eftersom medierna är mot Mona), ej heller deli som jämför det hela med telefonförsäljare på stan. Man tar sig för pannan. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 21:46 | |
![]() | janne, Sa jag att det var acceptabelt eller? Nej. Du förstod inte parallellen med telefonförsäljare som säger att deras skitabonnemang är asbra med att säga att sossarna är asbra för folk som inte vet ett skit om saken i princip. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-21 21:47 | |
![]() | Eller var det bara en nyhet att det finns telefonförsäljare som lurar okunniga människor och minderåriga på stan? | |