Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 336

Forumkategorier

Användare Inlägg  
F I S T O - Ej medlem längre2010-09-13 01:21
Antal inlägg: 675

Trollet är tillbaka från sin cykeltid. :€)

Loppan. Kan du inte berätta varför du vänder dig till nålarna det första du gör om det var först igår din dotter fick sin diagnos? Min uppmaning är att inte göra nått förhastat och kasta en massa pengar i sjön.

F I S T O - Ej medlem längre2010-09-13 01:40
Antal inlägg: 675

Lillstöla verkar också vara bra på åsikter. Jag har redan skrivit att jag begriper att placeboeffekten kan användas i terapi för vissa krämpor. Men jag har mycket svårt att se värdet av att försöka bota själva allergin med nålstick. Obehaget runtomkring allehanda sjukdomstillstånd kan säkert, på den rätte, lindras med lite kinesiskt kvacksalveri, trots att lite kvalitetssäkrad KBT antagligen funkar bättre.

Alternativ medicin är i stor utsträckning en tillflyktsort för de som inte kan/orkar ta itu med sina riktiga hjärnspöken. ;)

SkirderF2010-09-13 02:01
Antal inlägg: 34

Dravelargument från alternativhatare är i stor utsträckning en tillflyktsort för de som inte kan/orkar ta itu med sina riktiga hjärnspöken. ;)

Der Golem - Ej medlem längre2010-09-13 02:14
Antal inlägg: 13

Om idioter vill köpa kranvatten för 500 kronor liter av sin homeopat, få kristaller lagda på magen av någon helare eller sticka nålar i kroppen istället för att använda vetenskapligt bevisade metoder så är det okej med mig, jag ser det som det naturliga urvalet. Ni blir bortsorterade när ni dör av den cancer som ni försökt bota med hokus pokus istället för riktiga medicinskt beprövade behandlingssätt. Lycka till!

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?