Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 384 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Locomondo - Ej medlem längre | 2010-09-18 10:48 | |
![]() | Jag måste ändå säga att jag är lite imponerad över tillverkarna. De är inga giriga personer som är ute efter att bli ekonomiskt oberoende, då hade de startat fabrik och börjat masstillverka. Nu måste man istället ange ett bra skäl till varför man ska få äran att köpa. Respekt !! Ttiittii: En kollega på jobbet (som börjat ruttna på att jag kör den låten på repeat) sade just så till mig. Han ska köpa en ny grill så jag kan få hans gamla Weber och vända upp o ner på och slå mig trött =) Jag undrar bara hur det är med materialval och hur man "stämmer" plåten? Men hey, får du till nåt bra så ställer jag mig först i kön att få köpa =) | |
| Pocaloca | 2010-09-18 10:58 | |
![]() | ...häftigt! | |
| bitteb | 2010-09-18 11:06 | |
![]() | Fränt...ska gå ut o testa klotgrillen ;))) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-18 11:40 | |
![]() | precis tror inte man stämmerrplåten efter som den är kupad så är det olika toner överallt,måste tästa,jag måste ha en sån trumma bara hadde jag vikten så går det att räkna ut vad det är för material,fins det några fakta typ mått ? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-18 11:41 | |
![]() | mitt problem här i livet är att jag inte kan vänta allt skulle hänt i går!jag blir sjuk av att vänta | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2010-09-18 11:51 | |
![]() | Well, jag kan väl bara säga att jag nu har större förståelse för en heroinists "begär"... | |
| moi_magnus | 2010-09-18 12:02 | |
![]() | Jag såg en tjej som satt och spelade ett sådant instrumet på Västerlånggatan för sisådär en och en halv månad sedan... Trodde först att hon hade någon radio bakom sig eller något, och att hon bara trummade takten på den där, men sedan såg jag hur hon arbeade med den och HELVETE vad coolt det var! | |
| Ulice - Spelvärd/Forumvärd | 2010-09-18 12:05 | |
![]() | www.hanghang.info/ Här finns massor att läsa om denna ljuvliga hang. Men kom ihåg, trumma får man inte kalla det. *slår mig själv på fingrarna för detta digra misstag i mitt första inlägg i tråden...* Och så krävs det en viss nivå av inre mognad för att man ska kunna hantera att spela på hang, säger tillverkarna. Jag kan tänka mig att det sätter igång rätt kraftiga reaktioner i kroppen med tanke på att man har den i knät när man spelar och därmed försätter hela kroppen i vibration. Fascinerande! Får börja plita ihop ett brev, helt enkelt... :-) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-09-18 17:40 | |
![]() | dom har nog lagt plåt i en bilfälg och knackat,från en Willys jeep eler en äldre bil kanske | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2010-09-21 09:03 | |
![]() | För alla som hänger på vuxendagis... =) www.facebook.com/pag...56 47630637 | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2011-04-29 19:11 | |
![]() | Mera gung... youtu.be/ZLs2tDXORUU | |
| Defrob | 2011-04-29 19:25 | |
![]() | Har inte sådana människor alldeles för mycket tid över? :) Men visst är det coolt med "udda" instrument och ljud ibland... | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2011-04-29 19:31 | |
![]() | Uppfinningsrikedom kallas det, vi ska vara glada över att det finns såna människor =) | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-04-29 20:54 | |
![]() | ufo-musik | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-04-29 20:57 | |
![]() | sjukt snygg med | |
| EbbaGreen | 2011-04-29 23:40 | |
![]() | Åh. Kollade på det första klippet från början av tråden... helt fantastiskt... | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-04-30 01:01 | |
![]() | Ofränt! Har sett många exempel på sammainstrument med samma typ av kille som tidigare spelade digirido men nu tycker att det här är en häftig grej att spela kvasietnomusik på. Ingen av dom har någonsin fattat ens minimibasen av rytmen i en samba, bossa eller queqa utan trummar på i {en formulär ett A} åttondelstakt à la tiggare på ströget i Köpenhamn. Gäsp + Gäsp | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-04-30 01:09 | |
![]() | Melodin kommer ju inte från instrumentet, det är ju rätt Milli vanilli till att börja med. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2011-04-30 01:16 | |
![]() | Förlåt om jag är lite petig Dvärgen, men, både melodi, rytm och prettoframtoning kommer från musikanten. Instrumentet i sig låterjävligt grymt, men varför denna hysteri kring en standardhaschpundares plink-plonkande. | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-04-30 01:19 | |
![]() | Din lilla slampa, säger du emot mig? Nu har jag nåt att prata om med terapeuten den här veckan också. | |