Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-09-18 14:55 | |
![]() | Jag misstänker att Demi Moore är en exhibitionism, Helle Vaagland likaså, och väldigt många på SethGeckos kroppssida - det är okej. Men trassla inte in er i allt för mycket "rädda" människan från den farliga idealbilden... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-18 14:55 | |
![]() | ok får bläddra på då:) | |
| Satyra | 2010-09-18 14:56 | |
![]() | Tror tvärtom FISTO, att vi är mycket mer hjärntvättade än vi tror när det kommer till utseendet. Och allra mest barn/ungdomar för nej - tror inte man någonstans längre ser särdeles många kroppar som inte är utsatta för massiv och hårddragen vikt/yt/poleringskontroll , tyvärr. Och ser man några så "uschas" det åt dem. Du tror uppenbarligen dessutom att "ett stort fläskberg" är vad alla strävar mot att bli/få vara och att faran att det blir så är överhängande om vi inte får pinnsmala modeller kastade i ansiktet på oss konstant? ... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-18 14:57 | |
![]() | ah hittat:) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-18 14:58 | |
![]() | äh, även i på stenåldern pirrade det nog lite extra och gav status när en kropp i perfekt proporton och balanas traskade förbi. vissa var säkert avundsjuka redan då:) | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-09-18 14:59 | |
![]() | Men Delicious. Det är inte så många som vill vara tjock. Bland annat inte jag. Men det är många som är tjocka trots allt. Vill du att jag ska svara på din fråga varför man är tjock 1 För mycket mat och för lite arbete. 2 En massa andra sampelande faktorer. Men bara för att man är tjock, betyder inte det att man vill vara tjock. Men vad har det med bilderna på Moore och en norsk journalist. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-18 14:59 | |
![]() | "det är iaf inte så att majoriteten av de feta människorna prioriterat kost, motion och träning." Du tror inte att det finns en anledning bakom det då? Är det bara lathet? Och anorektiker borde ju bara sätta sig och käka lite va... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-18 15:00 | |
![]() | jag har fö nått den åldern att det inte räcker m konditionsträning längre. antingen börjar jag styrketräna eller så får jag vara lite putigare och slappare framöver. jag tänker inte bli en hater mot de vackra i vilket fall. | |
| SethGecko | 2010-09-18 15:01 | |
![]() | det är klart att det är attraktivt med en snygg kropp, men frågan är om vi tycker det för att vi har blivit tvångsmatade med ett visst ideal. Förmodligen är det så. Själv tycker jag att en person blir betydligt mer snygg och attraktiv om man lär känna henne/honom. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-18 15:01 | |
![]() | och poängen är? det förändrar ju inte förutsättningarna från att ha/få en snygg kropp. ska vi inte visa sådana då. för att gunbritt inte orkar träna? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-18 15:02 | |
![]() | "Själv tycker jag att en person blir betydligt mer snygg och attraktiv om man lär känna henne/honom." yes! beror ju lite på personligheten;) men jag håller med. | |
| Gautama | 2010-09-18 15:03 | |
![]() | Vem fan säger att man ska vara en hatare mot det vackra? Däremot så skiljer det sig säkert väldigt mycket vad man ser som vackert! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-18 15:04 | |
![]() | då tycker jag att du ska titta på det du tycker är vackert. som jag gör:) | |
| F I S T O - Ej medlem längre | 2010-09-18 15:04 | |
![]() | Jag tycker ofta en person blir tjockare om man lär känna denne. :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-18 15:05 | |
![]() | undrar föresten om man attraheras estetiskt av bilder som man tycker stämmer med en själv? det tror jag. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-18 15:06 | |
![]() | Kollat på kroppsbilder sidan och försökt hitta någon som ser ut som mig i kroppen, men har inte gjort det. Det är väl just det, vi ser olika ut så varför ska vi pumpas med en idealkropp som ständigt visas upp. Jag har skadat mig så pass att jag inte FÅR träna och självklart har jag gått upp i vikt då för jag tänker inte sitta och svälta mig för att ha en "snygg kropp" enligt andra. | |
| caughtbock | 2010-09-18 15:09 | |
![]() | Det roliga är att jag få fler komplex av att titta på bilderna på sidan som seth länkade till. ;P | |
| Satyra | 2010-09-18 15:10 | |
![]() | "undrar föresten om man attraheras estetiskt av bilder som man tycker stämmer med en själv? det tror jag." Det tror jag verkligen inte för då skulle jag se ut som en man och det gör jag inte. ;-) Och bilder på kvinnor attraheras jag inte av, även om jag såklart kan tycka att de ser mer eller mindre fina ut. Det har dock inte med storlek/form att göra utan något annat som jag inte kan sätta fingret på direkt. | |
| Gautama | 2010-09-18 15:10 | |
![]() | Väldigt bra sida du länkade SethGecko. Fanns ju inte en enda kropp som var den andra lik:-) Just det att kilona inte säger allt eftersom man ser så olika ut och lägger hullet olika. Funderar på att gå med i denna sida, sjukt häftig faktiskt:-) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-09-18 15:12 | |
![]() | med attraheras estetiskt menade jag - upplever som vackert/skönt. inte sexuellt satyra u sexual beast:) | |