Spelrum
Giraffen23
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade34
Mobilspel
Pågående19 400

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Night Monkey - Ej medlem längre2011-01-06 23:56
Antal inlägg: 434

Jag tog av mig kalsongerna och t-shirten innan jag gick och lade mig. när jag vaknade hade jag kalsongerna bak och fram och ut och in och t-shirten bak och fram.

jag minns inga drömmar. min mor skrattade när jag kom upp på morgonen

sejmårr2011-01-07 00:32
Antal inlägg: 843

Jag drömde att jag var på jobbet och hade ställt upp i en tävling. Jag skulle raka mina arbetskamraters ben med en morakniv och det hela gick på tid. Det gick inte så där jättebra... En av mina arbetskamrater hade inte tid att vänta på sin tur och sa "Jag ställer mina ben här". Sen la hon till att jag inte skulle bli orolig för hon hade tulpanknä. När jag vände mig om för att titta så stog hennes ben där (jag vet inte hur hon klarade av att gå därifrån) och hennes ena knä var verkligen en tulpan.

dinodog2011-01-07 19:13
Antal inlägg: 4973

I natt drömde jag att John Cleese, stod och sålde hundgodis för äldre hundar i en korridor. Lite mer tuggvänligt sådant för hundarna.

mrsmaggart2011-01-07 19:46
Antal inlägg: 7928

Jag drömde att jag skulle gå upp för en trappa där nästan alla trappsteg vara halva eller borta.
Sedan fanns det en gammal kvinna i plågor.
Hennes man skar upp benen på sin dotter för att hon inte skulle få lida lika mycket som sin mamma (gamla kvinnan).

SecondChance2011-01-07 19:50
Antal inlägg: 511

Jag var med och styckmördade någon okänd man i natt och agerade även städare efteråt. Han var puts väck när jag var klar. Det var lite kymigt måste jag säga även om jag inte vaknade kallsvettig eller liknande. Sjukt hur huvudet funkar ibland när man sover :/
(Även om jag drömmer massor varje natt så brukar de mest bara vara tokroliga drömmar, jag brukar inte vara så hemsk.)

dinodog2011-01-08 09:51
Antal inlägg: 4973

Haha ja så mycket tokigt man har drömt.

Jag brukar alltid drömma i färg. Ibland ser jag mig själv i drömmen, precis som om jag såg på en film. Och ibland är jag med själv som i verkliga livet.
I drömmen är det omöjliga möjligt så självklart på något vis. När man sedan vaknar och tänker på drömmen, så inser man ju att det inte var sant något av drömmen.

Jag kände en kille som blivit blind i en trafikolycka, det bästa han visste var att sova. För i drömmen kunde han se igen sa han, men efter ett par år som blind började seendet i drömmarna att försvinna.

Just nu komer jag inte på vad jag drömde inatt men jag vet att det var något tokigt som vanligt.

Maja G2011-01-08 10:16
Antal inlägg: 10730

Drömde konstigt i natt.
Drömde att jag skulle med en grupp människor till Canada för att åka gummibåt i en fors,flod eller nåt. Det var bara jag, inte min man eller mina vänner skulle med.
Vi planerade detta och jag bestämde mig för att följa med. Pratade med min mamma om det och hon sa att hon tyckte det var en bra idé.
( hon som annars är en sån ängslig person)

Vad tror ni detta betydde då?

Uisge-beatha - Ej medlem längre2011-01-08 10:21
Antal inlägg: 1338

Du har lust att göra något oväntat, som utmanar dig ur nya perspektiv. Kanske är det något specifikt du redan har funderat på, eller så är det något allmänt mönster i vardagen som ska brytas. Gör det!

/Erfaren drömtolkare sedan 11-01-08 kl 10:21.

Maja G2011-01-08 10:34
Antal inlägg: 10730

så är det nog,Uisge-beatha...

Vill verkligen göra något nytt, speciellt i yrkeslivet.Men har ingen plan alls, inget jag har funderat på faktiskt.
Det kanske dyker upp något,vem vet?

-FaMo- - Ej medlem längre2011-07-03 21:41
Antal inlägg: 2999

Jag och en kompis ska följa med ett par poliser som är på jakt efter en brottsling (glömt namnet som va mkt underligt). Vi åker i en piket och det är flera polisbilar och även ett vanliga bilar med poliser i. Vi är först ut.

Vi ska åka till Göteborg från Stockholm ( fast det tar 20 timmar, sägs det någonstans i drömmen). De huvudansvariga poliserna för aktionen är Johnny & Mattias (?!)(från TV4). Jag åker med Mattias, som jag har ett hemligt förhållande med. (:D).
På vägen ner som hamnar vi i en biljakt för Mattias tycker det är kul att köra fort. Så vi kommer långt före de andra.
Väl framme så svänger vi in på en mack för att invänta de andra, där snor Mattias ett paket kondomer medan de andra tankar. Vi ställer oss vid sidan om och kramas/hånglar. Johnny hinner fram, flinar mot oss -
Då vaknar jag!

Sjukaste drömmen på evigheter.

Aurora Aurum2011-07-03 21:48
Antal inlägg: 296

jag såg på TV4 att man ska skilja på drömtydning och drömtolkning
det ena läser man i böcker om att drömmer man om ditten eller daten så betyder det det eller det
medans det andra är mer som en slags terapeutisk tolking, jag gör det senare, är det någon som vill ha en tolkning, maila mig ist så behöver vi inte göra det offentligt :-)

-FaMo- - Ej medlem längre2011-07-03 21:51

*mailar Aurora om drömmen ovan* Såvida det e gratis ;)

markoolio5 - Ej medlem längre2011-07-03 21:53
Antal inlägg: 1825

Drömde härom natten att min älskade lilla jycke hade blivit galen och försökte bitas hela tiden, varpå jag skulle döda honom... hade det varit så i verkliga livet hade jag nog stuckit kniven i mitt eget hjärta istället, jag älskar min lilla vovve så sjukt mycket!!!

ttiittii - Ej medlem längre2011-07-03 22:12
Antal inlägg: 37631

Varje gång när jag varit gravid har jag haft samma dröm om och om igen,jag går med barnvagn på perrongen på station Slussen i Stockholm precis där linje 19 går mot bagarmossen,så kommer det en galning springande ner för trappen tar upp barnet kastar ner barnet på spåret och precis då kommer tåget och jag vaknar

-FaMo- - Ej medlem längre2011-07-03 22:14

19 går till Hagsätra.
Det är 17 som går till (Bagis) Skarpnäck.

ttiittii - Ej medlem längre2011-07-03 23:06
Antal inlägg: 37631

phu

Liltif_Nomad2011-07-04 01:03
Antal inlägg: 369

Vaknade skrattande efter följande dröm...

Jag står och håller någotslagt politiskt tal. Jag står och säger att:

"De mest kriminellt belastade gör ingen nytta i sina fängelser. Samtidigt lider vi brist på elekricitet. Mitt förslag är att man bygger ett stort hamsterhjul, så att fångarna kan springa i det och generera ström till samhället."

Japp.. Så löser man samhällsproblemen om natten.

promenad - Ej medlem längre2011-07-04 01:05
Antal inlägg: 3995

väldigt smart dröm faktiskt

falafelibröd2011-07-04 21:00
Antal inlägg: 782

jag har en blogg om mina konstiga drömmar

163702011-07-04 21:15
Antal inlägg: 61

Drömmer om mitt ex varenda jä*la natt, fast det varit slut i nästan ett år!

Varför??

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?