Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 904 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fröken Sol | 2010-10-05 22:06 | |
![]() | Minns när min syster var liten, såååå länge sen nu, men hon sa kantoaren om trottotaren, blev helt vansinnig när hon inte kunde få en fiskpinne som hennes kompis Jonas hade fått, och vi var verkligen som ufon allihop innan vi förstod att det var ett metspö hon ville ha...=)) Påminner henne om detta titt som tätt... :-) | |
| Der Vaart - Ej medlem längre | 2010-10-05 22:09 | |
![]() | Fiskpinne - metspö, haha riktigt riktigt roligt. | |
| Fröken Sol | 2010-10-05 22:13 | |
![]() | En av mina forna elever, då sju år nånstans, berättade för många år sedan att hans pappa hade gift om sig, men att han nu aldrig skulle göra det igen. Jag frågade hur han visste det med sån bestämdhet, och han svarar mig att pappa säger att det är så jobbigt att avgifta sig... =)) Skiljas... | |
| matlusten | 2010-10-05 22:34 | |
![]() | När Isabella 4 år tyckte något var riktigt bra skulle man "klappodera" ! Väl så bra som applådera tycker vi. | |
| Fibbels Fru | 2010-10-05 23:01 | |
![]() | Min flicka älskade sin välling...så den fick heta "dette". Och för att göra "dette" så behövde man "dettepytter"=vällingpulv er. //Andrea ca 3 år | |
| ataxisk | 2010-10-05 23:19 | |
![]() | min syster sa gogubbar om jordgubbar. dom är ju goda så... | |
| Cirela | 2010-10-05 23:32 | |
![]() | jobbar med barn och vi tycker att barnen även killar ska sitta ner. ett barn frågade det andra varför : Jo för snoppen har inga ögon så den ser inte vart den kissar !!! | |
| Irkko_Pirkko | 2010-10-05 23:47 | |
![]() | Min dotter som är 2 år, säger ibland "MAPPA" när hon pratar med oss båda två eller inte vet vem hon ska ropa på först... Helt enkelt en blandning av mamma och pappa. Smart va? | |
| morsans syrr | 2010-10-06 00:43 | |
![]() | Cirela... Den va bra! Snoppar lär nog aldrig få ögon heller... Min son hjälpte mej att leta efter mina glökögon (glasögon) hjälpsam som han va kom han ofta springande med mitt läftis oxå! (läppstift) | |