Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 12 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 954 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| peter | 2010-10-08 09:52 | |
![]() | märkligt vägskäl...kanske partnern ändå...det finns ingen jag inte värmt upp....blodpudding gör en fet i längden pga allt tillsatt socker...så hellre smal i variation...än fet och ensam..... :-) | |
| perfectfit - Ej medlem längre | 2010-10-08 10:14 | |
![]() | Väljer iskall partner...Tänker aldrig någonsin leva på enbart blodpudding... Får väl jobba på att värma upp isbiten eller vara otrogen för det lär ju inte den "kalla partnern" ändå bry sig om...eller? | |
| mrperfect | 2010-10-08 11:20 | |
![]() | ensidig kost är något jag avskyr, så det blir isbiten........... | |
| farin | 2010-10-08 11:23 | |
![]() | Lyckligtvis är det ju ingen som någonsin i hela sitt liv kommer att behöva göra detta valet så vad är meningen med tråden?? | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-10-08 11:28 | |
![]() | farin . . . tidsförströelse och fantasistimulation. :) | |
| Satyra | 2010-10-08 11:31 | |
![]() | farin - Med det resonemanget kan vi väl i princip stänga samtliga trådar i forumet. Vad är meningen liksom ... :-o ;-) | |
| skolurven - Ej medlem längre | 2010-10-08 11:53 | |
![]() | Äsch... den här tråden är en kontaktannons, varken mer eller mindre, inte särskilt svårt att se om man kikar lite närmre... 1. Författaren: Charlies dad - Påpekar med hjälp av sitt namn att han lyckats yngla av sig, något som iofs vem som helst är kapabel till men i sig själv en antydan om att nån någon gång velat ha honom, därför bör även du vara intresserad. 2. Passion: En iskall partner, nej tack! författaren väljer naturligtvis bort den kalla partnern eftersom han vill påpeka att han är en hejare på att ligga. Kan säkert stämma. 3. Självdisciplin: Han är beredd att offra mycket för att vara med en eldig partner, nån som dig? Du borde nog maila trots allt. 4. Trygghet: I den villaförort författaren helst skulle vilja bo anses oxfilé som något exklusivt, därför är det ett naturligt val att använda hans förkärlek till denna rätt för att illustrera att han har ordnad ekonomi. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-10-08 12:04 | |
![]() | skolurven . . . hahahahah . . . skönt med människor som tänker :) Jag skulle nog kunna prova honom. Men jag är upptagen. ;) | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-10-08 12:06 | |
![]() | kafountine, som även skulle kunna kalla sig - ensamstående-tre-barnsmam ma-med-ett-ungt-utseende- fast-hon-är-över-fyrtio-s om-inte-vill-ha-en-pinne- i-sängen-och-älskar-blodp udding-dvs-det-enkla-live t-med-oxfilé-och-ett-glas -rött-till-helgen =D | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-10-08 12:07 | |
![]() | Haha, vilken underbar skribent du är skolurven. Äntligen någon med lite distans o omskrivande humor. | |
| morsans syrr | 2010-10-08 13:40 | |
![]() | Jag är ledig o äter inte blodpudding.. ;) | |
| playboydiiva - Ej medlem längre | 2010-10-08 14:09 | |
![]() | Skulle ALDRIG få för mig att ens smaka blodpudding så det får bli en iskall partner ;) | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-10-08 16:39 | |
![]() | Jag har redan en iskall... Har jag stått ut med kylan i 20 år så går det nog 20 till... Typ | |
| Lillstölla | 2010-10-09 14:54 | |
![]() | Frågan är ju om TS har alldeles för mycket fritid att fundera ut såna här knäppa frågeställningar eller om man helt enkelt är född med den "begåvingen":P För egen del är den en kombination av ovanstående:) Men aldrig i helvete att jag äter blodpuddig. | |