Spelrum
Giraffen14
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade15
Mobilspel
Pågående18 652

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Daggdroppe2010-10-11 22:25
Antal inlägg: 1078

Jag tycker det är tråkigt att det endast handlar om pakter och intriger nuförtiden. Förr var Robinson en underhållande serie men nu är det mest bråk tycker jag.

anneli72 - Ej medlem längre2010-10-11 22:29
Antal inlägg: 11612

Blondinen i apburen bor ju på Lidingö..men hon kanske har flyttat.

sejmårr2010-10-11 22:42
Antal inlägg: 843

Gurkan borde bli inlagd...

revansch2010-12-30 11:42
Antal inlägg: 137

håll käften!!!!!!! han ska f*n i mej inte bli inlagd!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[G]uRkAn [F]iGhTiNg!!!!!
[GURKAN]-[P]rO!!!!!!!

apajävel2010-12-30 12:28
Antal inlägg: 572

Jag tycker inte att man borde rösta fram Robinson (nu missade jag sista avsnittet så vet inte om det gjorde det denna säsong, men andra säsonger har man gjort så) utan ha en massa tävlingar där man får visa sig värdig. Det känns som att det gäller att hamna i rätt pakt snarare än klara av att överleva under extrema förhållanden - vilket jag trodde var grundtanken?

dinodog2010-12-30 16:55
Antal inlägg: 4973

Orkade inte traggla mig igenom en hel omgång till. Så jag såg dom fyra sista avsnitten, tror inte jag missade något särskilt känns det som.

Det var den gamla vanliga visan med pakter och ont om mat tjafs som vanligt.

Trolsa2010-12-31 02:57
Antal inlägg: 89

Man ska se hela serien utvecklas från början annars vet man inte vad man snackar om. Robinson är den _enda_ serien jag följer på tv. Och det är för att det är människor som sätts under hård press tvingas att smart välja vänner för att fortsätta överleva alla tävlingar. Vinner gör den som antingen är a) omtyckt eller b) bra på tävlingar. Troligtvis är det en kombination av båda. Det är ett social spel i en fysisk miljö och den tar fram alla sidor hos deltagarna. Årets "hel-ylle" vinnare var väl lite i tamigaste läget, men fortfarande värdig om ni frågar mig.. pga de kriterier jag skrev. 2011 kommer jag vinna robinson =)

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?