Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nettan23 | 2010-10-11 19:20 | |
![]() | Men kyla osv påverkar väl bara om man redan är sjuk Men nu när du säger det larvbrud så är det ju inte helt konstigt om blåst påverkar | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-11 19:24 | |
![]() | Alltså om man är försvagad kanske klimatet påverkar. Jag vet inte om det var bluff och båg att man förr ansåg att luften vid havet eller på höglandet var bättre för tuberkulossjuka t ex. Du kanske kan flytta till Sävsjö? Där fanns ett stort sanatorium ;) | |
| Cover Me | 2010-10-11 19:26 | |
![]() | Inse att för mycket av det som egentligen inte är så kul utan görs för att man "måste"(!) (t ex städning) bör minskas till det bara absolut nödvändiga!! Livet ska vara roligt och då mår man också bättre! | |
| imaginär | 2010-10-11 19:34 | |
![]() | om man skall tro de råd jag får här i ryssland: drick inte kalla saker. skall du dricka öl, kan det vara idé att ställa den i mikrovågsugnen en stund innan. lämna inte byggnaden utan pälskappa och pälsmössa efter september. drick gärna vodka, det dödar bakterier. drick te minst 18 gånger om dagen. örtte och vanligt. ät. vitlök. hela klyftor. ät medicin. vilken som helst. (bär tilläggas att jag är en smula skeptisk till flera av de där sakerna.) | |
| apbur | 2010-10-11 19:35 | |
![]() | "ät medicin. vilken som helst." Haha | |