Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 955 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lenty - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:02 | |
![]() | lycka till med din fest :-) | |
| apbur | 2010-10-17 19:03 | |
![]() | __1__, att ställa ultimatum, kalla sin vän "lilla vän" och inte vara beredd att stå vid hennes sida när hon kanske behöver det är inte så fint. Oj, fick stark deja vu-känsla nu. | |
| nettan23 | 2010-10-17 19:03 | |
![]() | Apbur precis... | |
| Lillstölla | 2010-10-17 19:05 | |
![]() | Ja men vad jag vill och vad som blir bäst är ju inte garanterat samma sak! Därför jag vill ha lite råd från er:) Apbur: Han har lyckats stänga ner en tillställning med ca 100 pers för han började bråka. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:05 | |
![]() | nettan23 - du vet inte, vi kanske är vänner utan att du vet om det. :) | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:05 | |
![]() | Lenty, inte vara sarkastisk nu. :-) | |
| Kängan | 2010-10-17 19:06 | |
![]() | Eller... om man är JÄTTEMODIG så tar man upp saken med pojkvännen ifråga. typ "Du betedde dig skitjobbig senast och jag är inte särkilt angelägen om att du kommer med på festen" | |
| Lillstölla | 2010-10-17 19:06 | |
![]() | Nej nej, jag vill inte vara nedlåtande eller bitchig mot min vän på nåt vis, jag vill ju att det ska bli så bra som möjligt, kanske bara skulle hyra in några vakter o låta killen vara med:P | |
| apbur | 2010-10-17 19:07 | |
![]() | Sen håller jag med Larvbrud. Man kan inte direkt räkna med att en fest blir lyckad om det finns par och alkohol med i bilden. | |
| apbur | 2010-10-17 19:08 | |
![]() | Ha med dig några Stesolid och var beredd att spetsa hans glas om han blir omöjlig. | |
| Lillstölla | 2010-10-17 19:09 | |
![]() | Haha ja men kan ju inte räkna med att det blir lyckat om det är singlar och alkohol inblandat heller. Men på den fronten blir det nog städat, jag dricker inte själv nu och är gravida med så blir saftbål:P | |
| Cover Me | 2010-10-17 19:09 | |
![]() | Hur skulle du själv reagera om någon bestämt sig för att din kille inte "duger" (oavsett anledning). Vilken sorts inbjudan skulle du vilja ha för att fortsättningsvis vara värdinnans vän? Fö antar jag att du och din kompis har diskuterat killen både utan och innan så hon vet precis var du står. Antingen är det alltså inga som helst problem att bjuda bara henne eller så kanske du måste vara så mogen att du försöker se hennes tidigare problem med honom som just något tidigare och bjuda dem båda. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:10 | |
![]() | Ah, tror du han är kapabel att sabba en fest även i nyktert tillstånd? | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:10 | |
![]() | "hyra in några vakter o låta killen vara med:P" Tänkte faktiskt lite i samma banor. Har du inga biffiga vänner som kan lyfta ut honom när han börjar tjafsa? Men tja, inte så bra för feststämningen kanske. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:10 | |
![]() | Men bjud honom inte - det är inte svårare än så. Det är bara att luta sig mot Magdalena Ribbing - det är din fest du bestämmer, och det finns ingen anledning att du ska tassa omkring på tårna för din vän. Säg bara som det är. Sanningen har som bekant en tendens att krypa fram i vilket fall även om du lindar in allt i bomull. Det kanske till och med är så att din kompis skulle tycka att det var rätt skönt att lämna bråkstaken hemma, och du kan ta det beslutet åt henne genom att vara tydlig. | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:11 | |
![]() | "Ah, tror du han är kapabel att sabba en fest även i nyktert tillstånd?" I så fall är han verkligen galen på riktigt. | |
| pion ekrot | 2010-10-17 19:11 | |
![]() | ramsays bäst hittills. | |
| Lillstölla | 2010-10-17 19:12 | |
![]() | Cover Me: Skulle inte ha några problem med att lämna killen hemma o gå själv. Och är ju inte min mognad det är fel på, det är killens. Jag känner inte för att dalta med honom bara för hon valt att ta tillbaka honom. Tack allihop, jag tror jag vet hur jag ska göra nu. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-10-17 19:13 | |
![]() | Hur då ;) | |
| apbur | 2010-10-17 19:13 | |
![]() | Jag tycker det låter som att det kan bli en spännande fest. Kan man inte få en inbjudan om det nu visar sig att han kommer? :) | |