Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 36 |
Mobilspel
| Pågående | 19 981 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| strömavbrott | 2010-10-31 09:38 | |
![]() | Jag förstår inte, de får vara elaka mot mig, men jag får inte ange dem. De får alltså fortsätta med spelvärdarnas godkännande? | |
| Bitte - Administratör | 2010-10-31 09:40 | |
![]() | Du får ange dem direkt till en värd men inte öppet i chatten eller forumet, Bitte | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-31 10:16 | |
![]() | Pippipudel, och vad menar du att det är för fel på att passa, byta och rulla? Angående det du sade till din motståndare: han som sa't han va't! | |
| Neaa2 | 2010-10-31 10:42 | |
![]() | Jag gjorde en print screen som jag lade upp länken till här på forumet när en annan användare beteede sig minst sagt illa. Tråden låstes men jag fick ingen tillsägelse och användaren togs bort! | |
| nina82 | 2010-10-31 11:33 | |
![]() | Jag tror att de som är spydiga, elaka å uppkäftiga är det i bara ett syfte, att provocera fram ilska, så man tappar koncentrationen på spelet, jag försöker låta bli att påverkas. men det är väldigt svårt att se mellan fingrarna vissa ggr. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-10-31 11:57 | |
![]() | Jag blev helt perplex när jag lirade mot en som jag icke "känner" men ändå har lirat mot nu och då under betatiden. Hen lade upp mot röd ett flertal ggr och när jag blockade fick jag plötsligt ett "fegspel" i chatten. Haha! Jag frågade vad vederbörande menade men fick inget svar. I slutet på matchen är Z kvar i påsen, behändigt har jag aer på handen som jag sparat ifall den onda skulle dyka upp. Då lägger min motståndare ZON upp mot mittenröda så givetvis lägger jag ut A(Z)ER över röd och får många fina poäng. "Tur som en tok" säger hen och jag kan inte låta bli att flina lite. Det handlar inte bara om tur, det handlar litegrann om taktiskt spel också. Nu kommer jag inte att möta den spelaren någon fler gång, jag har inte lust att spela mot grinollar som uppenbarligen inte tycker att man skall blocka lägen etc, för då "fegspelar" man. Men lite kul är det ändå, det är som om jag skulle sitta med ett fyrtal i ess och folda handen för att jag hade "tur" att få dem... :) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-10-31 12:02 | |
![]() | Fy fan, pottan, är du en sådan där FEG spelare som TÄNKER. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2010-10-31 12:03 | |
![]() | Ja, visst är det förjävligt, Res? | |