Spelrum
Giraffen17
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade36
Mobilspel
Pågående20 105

Forumkategorier

Användare Inlägg  
skogstorparn2010-11-01 20:38
Antal inlägg: 2287

lika som bär"special"

tveksamt om arkelsten är moderat..hon har inte rätt färg som synes

svtdebatt.se/wp-cont...20 x347.jpg

static.guim.co.uk/sy...09 -001.jpg

le-lou2010-11-01 22:14
Antal inlägg: 17500

Att Ohlys dotter som valde privatskolan själv är aktiv i ung vänster är inte det minsta konstigt och att det blir uppmärksammat för att hon är vänsterns statsministers dotter? det ihop med att han själv lägger in sig på "rikemanssjukhem", säljer bostadsrätter med stoooor vinst, ofattbart märkligt, för det handlar om att gå emot sina principer. Säga nej för andra, men nyttja det själv - kan man lita på värderingar i ett politiskt parti när de går emot sig själva?
sen köpte knappast mona en toblerone för andras pengar, dessutom sket hon i att betala skatt - hon som älskar att betala just skatt.
Jag vet inte, men M framstår iaf som det minst hycklande partiet.
Å nej, jag röstar inte på M, _1_. Inte heller gillar jag att betala för tv:n. jag skrev nog lite fel, för vad jag menade var att skulle M lägga in ett förslag om att tvlicensen ska väck så hade jag röstat på dem bara för det.

__1__ - Ej medlem längre2010-11-01 23:12
Antal inlägg: 1103

Le-Lou. Jag ser verkligen inte kopplingen mellan Ohly och Arkelsten. Jag tror att du ska släppa Vänsterpartiet och chokladaffären i den här tråden. Regeringen Persson producerade väldigt få skandalministrar i jämförelse med Renfälten. Vad beror det på? Le-Lou - om du inte vill betala licensen så kan du alltid se Paradise Hotel på nätet.

anneli72 - Ej medlem längre2010-11-01 23:16
Antal inlägg: 11612

Arkelsten är en sopa.

__1__ - Ej medlem längre2010-11-01 23:25
Antal inlägg: 1103

Le-Lou. Jag har ett förslag för att få färre borgerliga klavertramp. Slopa TV-licensen och ersätt den med en förhöjd skatt. Alla tittar ändå på PS-tv.

le-lou2010-11-01 23:25
Antal inlägg: 17500

do do dodoooo not hate da player !

Svt sänder två bra program. De borde inför att man betalar per program, resten av tiden kan tv:kanalen vara släckt.

Ts lillsyrra - Ej medlem längre2010-11-01 23:35
Antal inlägg: 299

Äsch. Är detta verkligen något att orda om? Alla vet väl att moderaterna alltid har haft lägre moral när det gäller dom själva. Och att de alltid har sparkat nedåt.

Men dessvärre, när det gäller sossarna och nivån på moralen, så är de på god väg åt samma håll som M.
Det är väl egentligen bara MP som än så länge håller måttet - något så när iaf (på lokalnivån i olika kommuner finns det redan en hel del mysko lirare bland MP:ister med)

Snoosy2010-11-01 23:36
Antal inlägg: 4273

Ha ha bra TS.

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-01 23:39
Antal inlägg: 11463

Miljöpartiet har väl också sina tomtar. Vad är väl toblerone och blöjor mot vad Yvonne Ruwaida pysslade med: sv.wikipedia.org/wik...ne _Ruwaida

Ronny822010-11-01 23:44
Antal inlägg: 109

Ts lillsyrra, du skämtar eller har du kort minne. Sossarna har ju fyllt tidningarna med skandaler under årens lopp så även MP-tomtar.

BSKV - Ej medlem längre2010-11-01 23:46
Antal inlägg: 512

Alla möjliga, oavsett partifärg, fubbar säkert om de får chansen. Frågan är bara om en moderat hade fått äta skit hela 15 år senare (och förmodligen ännu längre) om nån av dem fuskat till sig en Toblerone?

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-01 23:47
Antal inlägg: 11463

Frågan är om en MAN hade fått äta skit 15 år senare.

Ts lillsyrra - Ej medlem längre2010-11-01 23:49

R
Just det. HUR många såna kan du hitta bland MP? - Jämfört med dom andra partierna.

TUUUR att jag garderade mig med; "MP som än så länge håller måttet - något så när iaf", för jag visste att det där skulle komma. Är man synsk så är man.

;D

BSKV - Ej medlem längre2010-11-01 23:49

Resurrection:

OK, vi lägger till - man OCH vänsterpolitiker.

Ts lillsyrra - Ej medlem längre2010-11-01 23:50

Snoosy :)

BSKV - Ej medlem längre2010-11-01 23:52

Skrev fel...man och moderat, skulle det vara ju :-)

Ts lillsyrra - Ej medlem längre2010-11-01 23:55

Ronny82
Jag varken skämtar eller har kort minne. Moderaterna är definitivt dom värsta.

- Och jag har inte sagt att det inte skulle finnas fifflare bland alla partier, men som sagt, M är värst.

- Och nej, en snubbe hade aldrig fått äta upp samma Toblerone i 15 år.

Snoosy2010-11-01 23:58
Antal inlägg: 4273

Ja det där med tv-licens borde avskaffas. Helt klart. Dom har ju reklam där iaf, i form av reklam för evenemang.
Helt klart är det jäkligt skönt att slippa dessa vansinniga reklaminslag.
Som ___1___ säger. Sätt på några kronor i skatt per år och individ så löser det sig :)

Ronny822010-11-02 00:22
Antal inlägg: 109

Vad bygger du din åsikt om att moderaterna är värst på? Det är väl bara något politisk svammel. Du hittar nog mindre där då de oftast har bättre ekonomiskt ställt och behöver fuska/sko sig mindre.

Jag tycker det är värre när sossar börjar sko sig så fort de kommer upp lite. De glömmer ofta bort sina rötter/ideologi. Nivea (GP), Rosengren mfl är bra exempel på sådana. Vad Mona S gjort sig skyldig till finns på nätet. Hur en sådan kan vara partiledare är en gåta. Detta funkar bara i ett toppstyrt sosseparti där de håller varandra om ryggen. Sedan skandalerna med Vanja mfl i LO osv.

Ts lillsyrra - Ej medlem längre2010-11-02 00:39

"Du hittar nog mindre där då de oftast har bättre ekonomiskt ställt och behöver fuska/sko sig mindre."

Ronny, det där resonemanget håller ju inte alls, för du vet väl, att mycket vill ha mer, och det gäller definitivt moderaterna.
Och jag svamlar inte, M är värst.

Och ja, visst finns det mycket ruttet inom sossarna med, men de är inte värre än M.
Sen kan jag också tycka - men av andra orsaker - att det är en gåta att Mona faktiskt blev partiledare. Jag tycker hon verkar vara så kraftlös på något sätt, har ju ingen pondus alls. Hur ska hon kunna entusiasmera och få med folk?
Nej, jag tror sossarna hade behövt Margot Wallström på den posten.

Så vilka tycker du då håller måttet?

- Åjja, Vanja-affären var ju bara för skamlig.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?