Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 18 835 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| magga | 2010-11-06 11:31 | |
![]() | gottmix I will och tack:) ja jag håller med om täckningen | |
| Minta | 2010-11-06 12:36 | |
![]() | Det är det som står på kontraktet som gäller, inte vad säljaren lovat. Vid en tvist betyder det säljaren sagt ingenting, hur ska du kunna bevisa det? Om du lämnar tillbaka teelfonen var mycket noga med att lämna tillbaka den personligen, skicka den inte. Det misstaget gjorde min son och blev då nekad med motiveringen att telefonen inte var i nyskick. Detta trots att förpackningen aldrig öppnats och han inte ens sett telefonen. När jag kontaktade olika konsumentverk fick jag reda på att bevisbördan ligger hos kunden. Du ska alltså lämna tillbaka den själv. | |
| Minta | 2010-11-06 12:39 | |
![]() | Man har heller ingen lagstadgad ångerrätt i dessa fall. Om inte detta ändrats nyligen. I min sons fall gav de två veckors ångerrätt men det gick de rutn genom att hävda att telefonen inte var i nyskick. Jag skulle ALDRIG skriva på ett abonnemang från säljare utanför varuhus och liknande. | |
| gottmix71 - Ej medlem längre | 2010-11-06 12:43 | |
![]() | Jag köpte en SE Xperia X10mini pro till dottern igår och den kostade i och för sig 1800 någonting men det är ju det man får betala om man binder i 12/18/24 månader också! Fördelen nu är att hon kan använda både sitt comviqkontantkort eller så kan jag sno den och köra mitt telenorabonnemang i, eftersom den inte är bunden. :D | |
| magga | 2010-11-06 13:50 | |
![]() | Minta, ja det gör jag ju inte igen kan jag säga... Men jag ska lämna tillbaka den i 3butiken i Lund som hon på kundtjänst sa att jag hade rätt till trots att jag använt telefonen, eftersom jag kände mig lurad av försäljaren. | |
| magga | 2010-11-06 13:53 | |
![]() | Gottmix, hur köpte du den så billigt utan att den är låst till en operatör? Den brukar väl kosta runt 2500 annars? | |