Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 73 |
Mobilspel
| Pågående | 18 834 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-06 18:34 | |
![]() | :) | |
| Unikabox - Ej medlem längre | 2010-11-06 18:36 | |
![]() | Ektis, jag gör vad som helst för dig, det vet du! | |
| ektis - Ej medlem längre | 2010-11-06 18:40 | |
![]() | haha, robbson, skönt att höra! | |
| Rullarjämt | 2010-11-06 18:41 | |
![]() | Verkar stagnerat att, efter flera år, fortfarande ha en tjej som inte tar initiativ... Släpp loss ist. Rädsla är inget skäl. | |
| Gautama | 2010-11-06 19:01 | |
![]() | Varför ska inte tjejer kunna ta initiativ? Är det för att vi kvinnor inte förväntas vara kåta, eller vad? Ähh! Jag tar initiativ om jag känner för det helt enkelt. För övrigt så skulle jag sldrig "ställa" upp om jag inte känner för det. Jag tror att min man vill ga "äkta" kåthet när vi gör det och inte bara "ställauppsex". Vem fan vill ha det? PS: Läs Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer. Hon har så rätt, så rätt... | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-06 19:06 | |
![]() | Några skriver att de inte gillar att ta initiativ. Jag tar inga initiativ med mina kompisar eftersom jag helt enkelt inte funkar så eller trivs med det, är också väldigt inne i min egen värld tills dess någon kontaktar mig. Då är jag glad och social. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-06 19:07 | |
![]() | Gautama har rätt och ni andra har fel. | |
| caughtbock | 2010-11-06 19:11 | |
![]() | Säger som Gautama, vem fan vill ha "ställauppsex"? Det finns nog inget värre än att ha sex med någon som verkar totalt ointresserad, så vill man bara komma får man väl tillfredsställa sig själv. Sex med en annan person handlar inte bara om att få sitt, om man säger så. | |
| Gautama | 2010-11-06 19:15 | |
![]() | Skönt att höra att vi är fler som tänker så. "Men nu har min lilla man varit så duktig med bilen denna vecka, jag måste nog ge honom lite sex???! Nu har gumman varit så duktig i matlagningen denna vecka, får nog ställa opp och ge henne ett skjut" NEJ! Tack säger jag. Är vi kåta och vill slita varann i itu och älska hett, JA tack!! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-06 19:22 | |
![]() | oj r. det var värst, finns det rätt och fel i frågan. trodde det handlade om personal preference jag:) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-06 19:24 | |
![]() | Japp, ramsay, du hade fel. Ingenting kan rädda dig nu. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-06 19:25 | |
![]() | aj, min personliga preference är fel. härligt då gillar jag den än mer:) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-06 19:51 | |
![]() | "Ställauppsex" existerar inte i ett förhållande enligt mig. Respekt, ömhet, kärlek, ge, ta, få... Jag finns för min man och han för mig när vi behöver varandra oavsett. "Ställa upp" i ett förhållande handlar inte om att vara någons "hora". När min man är tänd så blir jag tänd, hans upphetsning triggar mig. Sen kanske jag inte är "dyngkåt", men det betyder inte att det inte ger mig tillfredsställelse ändå, även om tillfredsställelsen då kanske inte just den gången kommer via klitoris... So much anger girls... | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-06 19:55 | |
![]() | vill man inte förstå det man inte själv applicerar/känner så förstår man inte, tolkar in. tydligen läser folk/o svarar mot -ställaupp sex- och -att det inte är ok att ta intiativ- i denna tråd. står inget sådant. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-06 19:59 | |
![]() | men jag håller m cb om ställauppsex btw. måste vara vidrigt att kräva sex av någon. men men. min preference som sagt:) | |
| Lillstölla | 2010-11-06 20:02 | |
![]() | Retar mig bara när killar, de få som gjort det, öppnar dörren och drar ut stolen åt mig om vi är ute o äter. Eller om han betalar första gången man ses på dejt. Kan öppna dörren själv, dra ut en stol o sätta mig och betalar helst själv om det är en första dejt. Jag kan byta däck, spika och borra och förväntar mig att en karl ska kunna byta blöjor och diska och tvätta. Och skulle jag som tjej inte ta initiativ till sex så skulle jag krevera! Så det så! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-11-06 20:02 | |
![]() | Kommer aldrig så långt i sängen jag sover i, att någon behöver kräva, vi är lyhörda för varandra jag och min älskling... ;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-06 20:04 | |
![]() | lills, vi konkurerar inte om samma killar, det är ett som är säkert:) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-11-06 20:04 | |
![]() | Grönöga: Det känns som du grävt väldigt djupt i den egna naveln. Okej, din kille är klar på fem minuter och du ger honom sex men du ställer inte upp. Om du inte ställer upp, varför då uttrycka de som om du ger honom sex. Jag har aldrig träffat någon som verkat ha ett intresse för snabbisar, att vilja bli klar på fem minuter, även om det kanske vore möjligt. Väldigt svårt att relatera till dig, din kille och din klitoris. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-06 20:05 | |
![]() | haha:) | |