Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| peter | 2010-11-12 03:18 | |
![]() | se upp bara så att den inte blir just en klädhängare...vad du än hittar och köper...ibland kan det vara bättre att starta en "inre process" det vill säga att göra allt på ett gym istället för hemma med att resa dit - klä om - träna - och duscha efteråt...en tid du stjäl...utan att experimentera...en given dos tid i veckan...vare sig mer eller mindre.......allt tar tid...men det är en väl använd tid......fördelen med hemma är att du kan träna vilken sekund som helst på dygnet...kanske är det just därför du sen slutar träna...det har hänt mig flera gånger....till slut upptäckte jag att träningen för mig var att "stjäla" tiden från något annat...prioritera..omvär dera.. ...först hälsan ...tiden det tar att träna.....sen kan jag arbeta.... för utan hälsa...blir det ändå inget kvalitetsfyllt arbete... | |
| Mimikryp | 2010-11-12 07:48 | |
![]() | Men snälla Peter, du har uppenbarligen inte läst tråden och insett vilken problematik TS har... :-( | |
| Gautama | 2010-11-12 08:31 | |
![]() | Haha, jag blir verkligen full i skratt på min egna tråd. Jag frågar om en crosstrainer men får sjutton råd på andra träningsformer:-)) | |
| Miss_jk | 2010-11-12 18:38 | |
![]() | Förutom lägenheten vi bor i så är vår crosstrainer lätt det bästa köpet vi gjort. Slippa packa väska, tänka på mellanmål på tåget från jobbet, betala svindyra pengar för ett träningskort, restid till och från o.s.v. Jag sätter på mig ett par gympaskor, sambons boxerkallingar (!) och en topp och drar på en spännande film på datorn. Hur skönt som helst precis när som helst. Ett tag körde jag 20 min på morgonen och 40 på kvällen. De 20 på morgonen hade ju aldrig blivit av om jag hade vart tvungen att åka till gymet. | |
| SunsetBiker - Ej medlem längre | 2010-11-12 19:49 | |
![]() | Ett tips: testa Kangoo Jumps. Jag köpte ett par och det är riktigt kul. Det är skonsamt mot knän, stärker ryggen och ger kondis. www.youtube.com/watc...FN jp-TEM2Y www.youtube.com/watc...AO NkS06LFU www.kangoojumps.com/ | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-13 02:36 | |
![]() | Trampolin.. :) | |
| Lillstölla | 2010-11-13 23:57 | |
![]() | Gautama: Är nyfiken, blev det nån crosstrainer eller? | |
| Gautama | 2010-11-14 00:14 | |
![]() | Kom inte iväg idag. Men tänkte ta en tur i morgon:-) Återkommer... | |
| 945LTT - Ej medlem längre | 2010-11-14 21:14 | |
![]() | Bra träningsredskap: Spade Skottkärra Dynggrep Klyvyxa Bågsåg Roddbåt Kronans extratungtrampade och 1-xäxlade cykel | |
| Gautama | 2010-11-17 18:46 | |
![]() | Nu har jag äntligen hittat en bra crosstrainer. Fick en i födelsedagspresent idag av min kära pojkvän. Fick välja den själv och hittade en för 3000 på stadium. Ett kampanjpris så jag hade tur. Nu ska här tränas:-)) | |