Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 18 806 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-11-12 13:51 | |
![]() | Men stölla o wild... lägg ner. Tror TS kan komma fram till en lösning gällande fotografering vid det här laget. | |
| wildman | 2010-11-12 13:58 | |
![]() | Jag hänger inte upp mig på det. Du började med att säga att man INTE skulle anlita en betald fotograf för dom var stela. Det var det jag opponerade mig emot. Dessutom betonade jag att man skulle HA KOLL på att den som fotar verkligen har koll om man tycker det är viktigt. Att du inte tycker att fotografer är värda pengarna och att det är bättre att nästan alltid anlita en bekant för att fota för att det blir bättre??? tycker jag säger mer om dig än mig. Om du och ni var så duktiga är det bra för er. Men om TS tycker det är VIKTIGT med bra foton så hävdar jag å det bestämdaste att sannolikheten för att få det är bra mycket större om man anlitar en erfaren bröllopsfotograf, betald eller ej. Sen kanske TS tycker det är ok med bilderna från sin duktiga systerdotter eller liknande. Det hade jag kasnke tyckt själv också i vissa lägen. Det är en helt annan sak. Och är förutsättningar med ljus och likannde bra eller tom optimala så kan man lyckats med ganska medioker utrustning. Men faktum kvarstår att det är i dom kniviga och stressiga situationerna agnarna sållas från vetet. Precis som inom vilken annan genre som helst. Detta är mitt slutord i frågan. | |
| foxy_1 | 2010-11-12 14:02 | |
![]() | Fick en inbjudan till ett bröllop där det stod ungefär så här: Vi vill inga presenter ha men kan tänka oss att ni istället bidrar till en resa genom att lägga pengar i kruset som står .............. De fick MYCKET pengar eftersom ju senare på kvällen (när baren var öppen) ju mer pengar stoppades det i kruset. Och de flesta gästerna tyckte det var kanon eftersom det alltid är svårt med presenter och hur mycket de ska kosta och så. | |
| CrazyQ | 2010-11-12 14:31 | |
![]() | Hej alla! Tack för alla inlägg! det här med fotograferingen är redan löst. Jag har en morbror som jobbat proffisionellt som fotograf i snart 45 år! :) Han tar helt fantastiska bilder. Han fotade min systers bröllop och gjorde sedan en hel bok med bilder från vigeln, festen och på dem separat. Sedan fick min syster välja ut de bilder hon ville ha förstoringar på på dem. HELT GRATIS! :-D Dom fick det som en present från honom. Är superbra med alla tips! Fortsätt gärna! :) | |