Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 64 |
Mobilspel
| Pågående | 18 806 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| clossen | 2010-11-14 20:30 | |
![]() | kör me kobra telefonen. vad är en sån där iphone?? sladdlös telefon? | |
| 945LTT - Ej medlem längre | 2010-11-14 21:08 | |
![]() | Nädå, den har visst sladd mellan skallen (öronen) och telefonen. | |
| clossen | 2010-11-14 21:11 | |
![]() | nog är man avundsjuk på dom som har iphone. men jag gillar min samsung. :-) | |
| Jesper M | 2010-11-14 21:11 | |
![]() | dåligt ställd fråga, det är som att fråga vilken jacka som är bäst. vad vill du använda telefonen till? | |
| 945LTT - Ej medlem längre | 2010-11-14 21:17 | |
![]() | Jag brukar ringa med min! Allt annat har jag bärbar dator till. | |
| Sawadi Ka - Ej medlem längre | 2010-11-14 21:24 | |
![]() | Det var bra smidigt med iPhonen när jag inte kunde se hockeyn på TVn (eller datorn då) tidigare idag. Fast sen började ju finnarna göra en massa mål så då höll fånen på att åka ut genom rutan... Har haft Samsung tidigare och problemet med dem har varit den dåliga batteritiden - har den blivit bättre (t ex Galaxyns)? (Tycker iPhone har helt okej batteritid. Uppkopplad och lyssnandes på musik hela tiden samt spelande mesta tiden och sms'ande och ringande av och till under drygt fem timmar (bussresa härförleden) var njemas problemas.) | |
| 0zazza0 | 2010-11-14 21:34 | |
![]() | Sambon ficknyss en dag hem sin Iphone 4 och jag tycker den är kanon, har allt jag vill ha och så.. så imorgon är det jag som ska gå å beställa mig med en sådan. Man kan ju inte tänka på hur en telefon håller om man tapopar den i backen, för man är väll inte ute efter att slänga den i backen. Skriv ner på en lapp vad du skulle viljaha i din telefon, utan att ha någon framför dig och ta med dig lappen till butik så hittar nog de den som ligger närmast dina önskningar. Ett tips är att gå till Elgiganten, de är suveräna när det gäller sådant tycker jag. ;) | |
| Daggdroppe | 2010-11-14 21:49 | |
![]() | Jag tycker det är underligt att människor alltid ska ha nytt nytt nytt hela tiden. | |
| se jag - Ej medlem längre | 2010-11-14 23:30 | |
![]() | Jag har använt HTC Wildfire i ungefär en månad och tycker att förhållandet pris/kvalitet är utmärkt. Skärmupplösningen är inte bländande och kameran är det inte heller men bortsett från det är jag mer än nöjd. Tror _inte_ jag kommer att skaffa mig något annat än Android framöver!! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-15 20:35 | |
![]() | sonen säger att htc är bäst ,jag säger att sonyeriksson är kompliserade om man gemför med andra telfoner | |