Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Transan | 2010-11-16 09:57 | |
![]() | Nej det har jag inte. | |
| LisaLong | 2010-11-16 09:58 | |
![]() | Jag hade en fruktansvärd svår lunginflammation för ca 1,5 år sen tror jag det var. Kom plötsligt med så svåra smärtor att jag inte kunde gå och ambulans tillkallades. Skyhög feber och fruktansvärda smärtor. Jag fick 2 olika sorters antibiotika + 3 olika sorters smärtstillande. | |
| LisaLong | 2010-11-16 10:00 | |
![]() | Be om Tradolan om du har svåra smärtor | |
| Savi | 2010-11-16 11:27 | |
![]() | Jag hade det för ett tag sen,min läkare sa att det var vanlig förkylningshosta tills jag höll på att hosta inälvorna ur mig & fick åka till akuten där de konstaterade lunginflammation. Fick Mollipect & penecillin.Jag är gravid med,så de kunde inte ge mig starkare doser. Jag satt upp & sov & lät det va ruggigt kallt i sovrummet. Kyla lättar lite på hostan (i mitt fall iallfall) Sen var det bara att uthärda,jag hostar fortfarande en del,typ efter 1 månad,men nu kan jag leva med den lilla hostan jag har mot den som va förrut. | |
| mrsH | 2010-11-16 11:43 | |
![]() | Ställ en jättestor kudde på högkant och framför den 2 vanliga huvudkuddar. Lägg upp ena armen ovanför huvudet. Det hjälper mig i alla fall då jag ska sova på natten med min megahosta... | |
| nippertippan | 2010-11-16 12:49 | |
![]() | rockshit, På mig tog dom bara snabbsänka och lyssna på lungor och kolla halsen och allmänpåverkan, feber osv, så fick jag medicin. LisaLong- Mitt kom också rätt plöstligt, först som en kraftig halsfluss av nåt slag tror jag som snabbt med till lunginflammation MrsH, Ungefär så låg jag inatt och fick äntligen sova lite :) | |
| Svedboy | 2010-11-16 15:57 | |
![]() | Näää... trodde jag hade, men det var nåt annat ... | |
| nippertippan | 2010-11-16 16:12 | |
![]() | Svedboy, vilken tur för dig :-) | |