Spelrum
Giraffen38
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade63
Mobilspel
Pågående19 898

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Delicious - Ej medlem längre2010-11-22 22:57
Antal inlägg: 11661

Haha, typ sant, satt bakom skolan o puffade röda Marlboro. Men första gången jag testade var det med morsans fina cigg från Paris i olika pastellfärger. Jag tog en mintgrön med mig in i badrummet och försökte. Det var tider det

dilivio2010-11-23 00:57
Antal inlägg: 643

Jepp :) Och alla högst ovetenskapliga metoder man hade för sig för att det inte skulle lukta rök och bli upptäckt.
Vilken classy smygrökningsperiod du hade haha.

Emollas2010-11-24 20:46
Antal inlägg: 1082

Vi håller på och bråkar om detta forum och jag förstår att webansvarig om han tröttnar på alla trådar som liknar varandra. Att vi inte kan hitta på något nytt och roligt istället. Tänk om det inte hade funnits någon webansvarig hur skulle detta forumet sett ut?. I och för sig så tar webansvarig bort en del som en del personer inte tycker är lika och det däremot förstår jag inte. Kan inte webansvarig ta bort alla trådar som ingen skriver i längre istället. Typ trådar som är 2-3 år gamla. Eller hur länge stannar en tråd kvar i historiken. Dem borde ju arkiveras efter ett tag eller? Det finns ju för många trådar i arkivet. Kanske borde en tråd finnas ett år och sedan tas bort för att någon annan person ska starta en ny likande tråd typ. Så att det blir lite grann som tråden som inte finns.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?