Spelrum
Giraffen35
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade49
Mobilspel
Pågående18 654

Forumkategorier

Användare Inlägg  
foxy_12010-12-02 10:13
Antal inlägg: 140

OM du vill ha kvar exet och starta ett nytt förhållande är det viktigt att de får träffas som kompisar de oxå.. Då känner man om det är några vibbar mellan några parter som det inte borde vara

CroCop862010-12-02 10:24
Antal inlägg: 445

Men de skulle inte vilja träffas, så mycket vet jag. Mitt ex ville inte ens träffa min förra, som till stor del bara var vänskap. Så det är lite svårt, men men. Jag får ta tiden till hjälp. :)

Neaa22010-12-02 11:10
Antal inlägg: 162

Jag förstår precis hur du känner!! Man kan ju ha känslor kvar även om man aldrig hoppas på att det ska bli bra igen eller ens vill det...! Håller tummarna att det blir att kännas så rätt med den nya att du kan glömma den gamla helt snart...

CroCop862010-12-02 12:08
Antal inlägg: 445

Word, Nea!
Det är just det som många inte verkar förstå, eller så vill de inte erkänna det. För jag vet ju att det finns bättre för mig och jag vet allt om vad som inte fungerade, men det är oavsett någon man har varit så nära med och delat allt med. Det är inte bara att glömma, även om man skulle vilja.
Så tack! :)

maarieell2010-12-05 19:10
Antal inlägg: 109

Jag tänkte på mitt ex jämt och ständigt i säkert två år efter uppbrottet. Första kärleken och allt det där. Jag förstod någonstans att det aldrig skulle bli vi, men jag tänkte på honom hela tiden, på saker vi gjort. Man glömmer det dåliga när det tar slut antar jag. Jag glömde honom när mina vänner intalade mig att han var en idiot, de berättade allt jag sagt och vad de tyckte om honom. Och jag insåg att han var ju inget att hålla kvar i.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?