Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 18 738 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| adami - Ej medlem längre | 2010-11-29 00:11 | |
![]() | Och sedan kommer tv 4 granska Sibylla pga att Scherman är chefen. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-29 00:12 | |
![]() | Där ser man! Sa Jan Scherman. | |
| Fazilja | 2010-11-29 00:53 | |
![]() | Håller med KARRO. Feg är lite fel ord, då är man ju skraj för nåt. Strategisk är bättre. Jag är mer strategisk än feg iallafall. Vill inte spela emot någon som har jättemkt högre rating för att det säkert betyder att den personen är mkt bättre än vad jag är och då blir det inte speciellt roligt, bättre att hitta någon som verkar ligga på samma nivå. | |
| goethals | 2010-11-29 01:10 | |
![]() | Handy Man: Jag fattar nog inte riktigt. Det du säger är, å ena sidan, att Betapet självklart inte är ett undantag från de (kulturellt etablerade, socialt konstruerade) könsmönster vi ser i resten av samhället - och, å andra sidan, att min upplevelse att vi ser de mönstren här är ett resultat av mina fördomar. För att dra metakritiken varvet runt: Det du anklagar mig för att göra (att applicera egenskaper på något och dra slutsatser utifrån fördomar) är exakt vad jag upplever att du gör när du läser min frågeställning. Du tog livet av hönan, krossade äggen och gjorde fågelomelett. | |
| Trolsa | 2010-11-29 03:50 | |
![]() | Vem bryr sig i rating? Jag har fått storspö av de med mindre och med enkelhet vunnit över de som haft mycket högre... Visst ger det en fingervisning, men jag skiter i vilket.. Jag spelar främst mot mig själv iaf... | |
| alexon | 2010-11-29 07:58 | |
![]() | • jag blev just nekad av en kvinnlig spelare med betydligt lägre rating än mig (3739) • jag själv skulle aldrig neka fröken labyrint en match, trots att hon har sisådär 1500 fler ratingpinnar än mig. mina empiriska studier talar för sig själva. | |
| les fleurs | 2010-11-29 15:03 | |
![]() | Jag orkar inte läsa hela tråden men jag blev liksom lite rörd och känner mig en smula elak som måste ta död på din oskuldsfullhet. Men din lilla undersökning är ju baserad på internetprofiler och inte riktiga människor, jag är ledsen att behöva säga att folk inte alltid är de de utger sig för att vara på internet. De modiga snubbarna du spelat mot kan i själva verket vara gamla damer eller tvärtom. | |