Spelrum
Giraffen | 18 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 18 784 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
945LTT - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:13 | |
![]() | Jag är alltid seriös. Självklart finns det en evolutionell förklaring till att grejerna sitter där dom är och fungerar som dom gör. Varför gå emot det? Det är förstås helt onaturligt för män att sitta och kissa. Därför brukar jag oftast kissa i handfatet. På lagom höjd och ingen gnäller på att man pissat på golvet. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:22 | |
![]() | Känns ganska tveksamt att grottkvinnor skulle pissa i sin boning. Men både män och kvinnor bajsade i grottan eller? Riktigt underhållande att folk tror att kvinnor förr i tiden satt i en grotta hela dagen. | |
apbur | 2010-12-05 15:23 | |
![]() | Varför skulle det vara så naturligt för kvinnor att sitta och kissa? Det mest naturliga vore väl bara att ställa sig bredbent? | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:24 | |
![]() | Tänkte just skriva det apbur hann före med :P | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:28 | |
![]() | Jag tror att den evolutionära förklaringen går att likna vid ett eluttag och en kontakt | |
Satyra | 2010-12-05 15:32 | |
![]() | Min mansfigur står upp (och så gör även min 18-åriga son) och jag städar toan. Har dock inga större problem med män som står och kissar. Inte mer än om jag någon gång går upp och pinkar på natten och i mitt komatillstånd glömmer att fälla ned toaringen (som nästan alltid står uppe, eftersom det bor två män och bara en kvinna - jag - i detta hus) innan jag sätter mig. Kallt som fan! :-o | |
Satyra | 2010-12-05 15:35 | |
![]() | "Varför skulle det vara så naturligt för kvinnor att sitta och kissa? Det mest naturliga vore väl bara att ställa sig bredbent?" Det provade jag och en tjejkompis i tonåren. Gick inget vidare. Mot slutet - när kisstrålen alltså inte var så hård och därmed gick rakt ned - så rann det sista ned längsmed låren. Urk. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:36 | |
![]() | Exakt vad jag tänkte skriva. Vi har svårt att rikta vårt urin (pga hur vi är byggda, låt oss inte gå in på detaljer) om vi inte kissar hårt. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:38 | |
![]() | Sitter man på huk i skogen måste man göra det rätt bredbent ^^ Kisstråden <3 | |
945LTT - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:39 | |
![]() | "Känns ganska tveksamt att grottkvinnor skulle pissa i sin boning. Men både män och kvinnor bajsade i grottan eller? Riktigt underhållande att folk tror att kvinnor förr i tiden satt i en grotta hela dagen." Nu hittar du på. Delicious. Du får läsa nogrannare! Jag skrev inte att kvinnor pissar i grottor och jag skrev inte att kvinnor stannar i grottor hela dagarna. Fast det kanske de gjorde? Nån måste ju ta hand om ungarna när gubbarna var ute och jagade något ätbart. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:40 | |
![]() | Sitter man på huk har man någorlunda kontroll över var urinet hamnar. | |
945LTT - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:41 | |
![]() | Urinen eller urinet? | |
Satyra | 2010-12-05 15:41 | |
![]() | Kvinnorna tog nog sina barn på ryggen (om de var för små för att gå själva) och införskaffade bär/örter om dagarna - alltså även det något ätbart, 945LTT, kanhända?! ;-) | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:41 | |
![]() | Jag tror kvinnorna höll sig i närheten av grottan, dvs om de var något att ha. | |
945LTT - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:44 | |
![]() | Bra grottor och bra kvinnor är ovärderliga. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:44 | |
![]() | Och pålitligt urin. | |
apbur | 2010-12-05 15:49 | |
![]() | Kvinnor kan kontrollera strålen. Det kräver dock att man har koll på var urinröret sitter. Ja, och helst då lite bäckenbottenmuskulatur. Det är mycket bättre att inte sätta sig ned på huk när man ska kissa i det fria. Puta bak med rumpan med lätt böjda ben. Finns det ett träd i närheten är det perfekt att hålla i. På så sätt kan man kissa bakåt på ett ganska effektivt sätt. Bra om man inte vill ha stänk på skorna. | |
Lillstölla | 2010-12-05 15:53 | |
![]() | Tycker nog att tråden är diskriminerande överlag, bara för man inte är sambo eller gift betyder ju inte det att man inte har en karl hos sig så gott som för jämnan ändå...... Föredrar killar som sitter ner o kissar och tycker de som anser det omanligt rätt så jäkla löjliga. | |
SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-12-05 15:54 | |
![]() | Jag kissar alltid stående på offentliga toaletter, skulle aldrig sätta min hud mot toasitsen, fy fan. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-05 16:00 | |
![]() | 945LTT, "Kvinnor som satt tryggt hemma i goittan kunde gott sitta och kissa. Då blev de ju inte blöta om fötterna heller vilket gjorde att de inte blev lika lätt förkylda." | |