Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 18 678 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Labyrint | 2010-12-10 12:27 | |
![]() | IRL någon enstaka gång för ganska länge sedan. Men på beta bryr jag mig inte. | |
| Labyrint | 2010-12-10 12:29 | |
![]() | Gubbi lät bli att spela FITTA mot mig i TV4 morgonsoffan, vilket kan ha varit matchavgörande till min fördel =) | |
| tssss | 2010-12-13 23:58 | |
![]() | men haha, vilken rolig tråd! spelet ochhela poängen går väl ut på att lägga godkända ord? vi är väl förfan inte på kafferep?! :P | |
| taxam - Ej medlem längre | 2010-12-14 00:06 | |
![]() | Lägger allt jag kan, fult som fulare...och för den delen...vad är fult? Beror ju lite på den egna värderingen och hur man använder ordet. Att kalla någon f*tta eller andra könsord gör ju ordet fult men det är ju trots allt en benämning på något och inte värre att kalla näsa för snok eller mun för käft o s v. | |
| Spirou2 | 2010-12-14 03:50 | |
![]() | Mitt läggande av NIGGER har renderat mig motreaktionen 'hoppsan' en gång. Men nej, jag lägger helt enkelt det som ger mig mest poäng i en given situation av allt som jag kommer på. | |
| alexon | 2010-12-14 04:15 | |
![]() | javisst har jag låtit bli att lägga fula ord som GNIDARE, LISMARE, SONDERA osv... | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-12-14 08:00 | |
![]() | Rolig tråd. Jag la ordet BÖG en gång vilket resulterade i att min motspelare hotade att anmäla mig, skrev en hel hög med otrevligheter om vad jag egentligen var för person och avbröt matchen. De finaste ratingpoängen som jag någonsin fått. TS skriver att det kändes extra dåligt eftersom hon spelade mot en kvinna. :) Roligt. Tänkte hon då att det fanns en stor chans att motspelerskan i egenskap av honkön faktiskt sålde sexuella tjänster? Kan det vara ett tecken på överempatisk personlighetsstörning? I sådant fall har vi fått smaka på den trevligaste avvikande personlig egenskapen som finns att tillgå: så kallad snäll personlighetsstörning. | |
| __1__ - Ej medlem längre | 2010-12-14 08:02 | |
![]() | Jag försöker att undvika åttabokstäversrullningen MANSHORA om jag spelar mot herrar. | |