Spelrum
Giraffen42
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade67
Mobilspel
Pågående18 757

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Cuppycake2011-01-11 10:30
Antal inlägg: 126

norrländska ursprungligen men bott i stockholm i fyra år. extremt social, bor med sambo och tre (snart fyra) ormar (+ typ 15 fodermöss) i en etta i sollentuna. pluggar till lärare på stockholms universitet med inriktning religion och historia (med varierande framgång).

belsebus2011-01-11 10:54
Antal inlägg: 135

Jag ar 26 ar, bor i Frankrike sen nagra ar tillbaka. Har egen firma och ar gor hast sadlar...
Vill du inte kopa en silverbjalke? Gillar att resa och ar valdigt fascinerad av Ryssland. Och hade sjuktgarna akt till Murmansk.

Alskar starkmat, ju starkare desto godare. (tyvarr ar fransmannen ofta lite mesiga med kryddning och blir smatt overraskade nar jag bjuder pa mat.)
Alskar mitt jobb, men har ibland svart att motivera mig.
Dricker mycket vin.

supersaft2011-01-19 01:06
Antal inlägg: 205

4DRAGONS:

Jag har tänkt svara på din kommentar länge men vet inte riktigt vad jag ska svara. Blev överrumplad och tårögd (på det bra sättet) när jag läste det..

Social fobi är en knepig sak, folk tycker oftast "men det är väl bara att göra si och så ist..". Det återkommer även i andra sammanhang som "jag kan inte kliva upp på morgonen" eller "jag orkar inte plugga/städa".. Vissa tycker att ja, kan alla andra så kan väl du också.

Det där med att jag vill ha barn, jag vet ju att det är tidigt.. Eller kanske inte tidigt, men det ska ju finnas pengar också. Och jag tar inte illa upp :) Jag tror också att varför jag vill ha barn är för att jag ska "sköta mig" för ngn annans skull och inte för min. Har svårt att göra saker bara för min skull.

Livet är fortfarande kaotiskt och det är bara jag som kan göra ngt åt det, men inte händer det ngt för det. Men jag vill tacka dig för att du tog dig tid och lämnade så varma och nödvändiga ord till mig :)

Stooooor kram Sara :)

Huvudsaken2011-01-19 01:43
Antal inlägg: 53

30+-are och läkare som gillar all sorts intellektuell stimulans varvid ordspel bara är en sysselsättning bland många. Brukar passa på att spela på nätterna när jag går jour. :)

värmeljus2011-01-19 06:41
Antal inlägg: 112

en som tycker livet är fantastikt trots allt

Hannah842011-01-19 21:33
Antal inlägg: 6

Jag snart 27 (hur gick det till?) och nyseparerad. Jobbar heltid som säljare och trivs med det. Är utbildad behandlingsassistent och rehabiliteringsvetare och siktar på jobb inom det längre fram.

Musik, film, böcker och hockey är det som intresserar mig. Umgås gärna med vänner och familj. Går på café så fort chansen ges.

apajävel2011-01-20 12:08
Antal inlägg: 572

21 år, singel, ganska omogen tjej som fortfarande har ett brinnande hästintresse och är mycket förtjust i historia. Läser till lärare i just detta, och tycker mycket om vin (gärna bubblande), bubbelbad och välkryddad mat. Tar mig gärna an onödigt stora projekt och älskar att ordna och organisera saker.

SylviaPlath - Ej medlem längre2011-01-20 12:34
Antal inlägg: 31064

Kvinna 37, känner mig som hälften eller det dubbla, sägs se betydligt yngre ut. Just nu lite ledsen och letar efter anledning att slippa vara det. Förtjust i vackra gamla saker, riktigt bra film och havsnära miljöer. Rapp i käften men mjuk. Saknar min farmor och farfar. Längtar ständigt till medelhavet. Älskar att bjuda på mat.

groenmeyer2011-01-21 05:49
Antal inlägg: 272

Jag är en 2 barns far på 48 år, född i Tidaholm, uppvuxen i Markaryd och bor sedan 8 år i Helsingborg.
Jag är yngst av 4 syskon, vi är 2 bröder och 2 systrar(båda mina föräldrar är döda)
Sedan 11 år tbx arbetar jag som ronderande väktare vilket är det bästa jobb jag haft.
Musiksmak: Det mesta men är hårdrocckare i botten och min/mina stora idoler är Black Sabbath/Ozzy
Fritidsintresse: Bilar,Musik(spelar trummor),Boule
Hobby:Samlar mustaschkoppar och Whisky och har på senare tid även börjat med cigarrer.
Dricker:Ja
Röker:Cigarr
Snusar:ja

Någon som vill veta något mer kan ju alltid fråga =)

YamahaJet2011-01-21 18:32
Antal inlägg: 2239

Jag är den serbiska övermänniskan. Jag blir bäst på allt jag åtar mig, oavsett om det är sport, arbete, spel eller vad som helst. Jag är så nära fulländad som man kan komma - jag är störst, starkast, vackrast, smartast, rikast (för min ålder) och ödmjukast. Jag är en arbetsmaskin och lika mycket teoretiker som praktiker. Jag är en född ledare och kvalificerad till inget mindre än att kommendera över vår nation, även om min personliga dröm är att leda en serbisk armé i nästa Balkan-krig.

Framgångsreceptet heter serbisk genuppsättning och ett excessivt köttätande. Med hundraprocentigt, rena, ädla serbiska gener så finns förutsättningen till odödlighet - men denna måste uppnås genom att organismen tillförs all den näring som fordras för ett fulländande, vilket endast är möjligt genom en strikt köttdiet.

ttiittii - Ej medlem längre2011-01-21 18:40
Antal inlägg: 37631

YJ om man har övertro på sig själv är inte det att vara psykopat?

pichipichi - Ej medlem längre2011-01-21 19:21
Antal inlägg: 1188

Ssccchh ttiittii :) Inget sånt där nu. 2011-01-21 18:40

Har inte du längtat efter att Yama skulle dyka upp i trådarna?
Det har i allafall jag gjort. Känns som att ordningen äntligen är återställd. Gott. :)

tobbe_1112011-01-21 19:23
Antal inlägg: 73

Har MVG i alla ämnen! :) en stipendium pojke

pichipichi - Ej medlem längre2011-01-21 19:35
Antal inlägg: 1188

- Och Yama, kan inte du knalla in i vegan-tråden så blir det lite liv i stiltjen? ;D

La bruja2011-01-21 20:43
Antal inlägg: 505

Yama-en sak undrar jag vekligen över. Om nu serbgener är så överlägsna och nyckeln till framgång hur kommer det sig då att allt gick åt helvete ner på Balkan och varför är ni kvar här fortfarande? Jag undrar verkligen över detta och du måste ju vara mannen som sitter inne med svaret.

NadaR2011-01-22 12:06
Antal inlägg: 329

vilka ni La bruja menar du serber i Sverige eller?

Ulice - Spelvärd/Forumvärd2011-01-22 12:08
Antal inlägg: 3488

Och istället för att spinna vidare på den diskussionen så återför vi tråden till dess ursprungliga syfte. Frågan är:

Vem är du?

Blue Lagoon2011-01-22 12:11
Antal inlägg: 131

En aningen lönnfet (håller på att fixa det) man i sina bästa år. Fru och hund. Jobbar heltid, fritiden består mest av jakt, fiske och motorsport. Betapet är inte riktigt min grej. Kan stava, men är dålig på att hitta ord. Min bästa vän heter Kent, vi har hållit ihop sen lågstadiet.

Gamberro2011-02-01 06:13
Antal inlägg: 40

Musikskapande snubbe med en ganska öppen syn på folk. singel och uttråkad på att vara det samt trött på Sverige i den mån att jag starkt funderar på att sticka iväg ut i världen igen. Har flackat runt i Europa ett par år men kom hem vart kär och fick upplevelsen att vara pappa en stund sedan olyckligt kär. nyss fått reda på betapet men tycker det är helt underbart nu ska jag bara lära mig det... Soy te Pancho!

Irkko_Pirkko2011-02-01 21:10
Antal inlägg: 250

Är en åländsk tjej som lämnat Åland för att flytta till Uppsala. Här bor jag nu med min sambo sedan snart fyra år tillbaka och våran 2½ åriga dotter. Jag jobbar på en färja så är borta en vecka i taget, men får istället mycket tid över för att vara med min fina dotter och dessutom spela lite betapet :)

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?