Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 18 777 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| poke ball | 2011-01-11 09:47 | |
![]() | trumhinnan och steglängd | |
| Ella-67 | 2011-01-11 09:57 | |
![]() | Fysisk uthållighet!! | |
| vildman | 2011-01-11 10:25 | |
![]() | Och hur ser du den Ella? ;-) Själv så är blicken viktig. Den skvallrar om utstrålning och charm. | |
| Ella-67 | 2011-01-11 10:43 | |
![]() | vildman..det ser jag på intensiteten i rörelsemönstret..kroppens sammansättning..bestämdhe ten i rörelserna. ..intressantare vore dock att veta hur poke ball tänker när han säger trumhinnan? Går han ständigt runt med en tympanometer i fickan? :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-11 12:04 | |
![]() | Det första jag lägger märke till måste vara det första jag ser. Sitter han vid ett bord med underkroppen skymd är det inte kukbulan som drar. Kommer han gående på långt håll är det inte ögonfransarna. | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-01-11 12:49 | |
![]() | Jag är en sån där som lägger märke till allt. Precis allt. Jag vet inte riktigt vad det är jag finner attraktivt, det är verkligen högt till tak när det kommer till sådant - det finns egentligen bara en enda gemensam nämnare: Ingen har någonsin sett "pojkaktig" ut. Däremot minns jag inte ens när jag senast hade en kolsyretub i magen pga attraktion. Jag tror att jag har slutat bli attraherad. | |
| blankomblank | 2011-01-11 12:51 | |
![]() | Längden Jag har nämligen dragit på mig ett komplex över min egen under ungdomsåren så jag vill ha någon som är längre än mig. Över 180cm | |
| pion ekrot | 2011-01-11 13:00 | |
![]() | Uisge-beatha: Känner igen mig. Desto roligare när det väl händer, kanske. :) | |
| Lillstölla | 2011-01-11 13:04 | |
![]() | Något som jag lägger märke till rätt snabbt när jag pratar med en kille som man kanske är lite intresserad av så är det intelligensen. Tröga killar göre sig icke besvär!! | |
| Savi | 2011-01-11 13:21 | |
![]() | Ögonen & Leendet (gärna med stomatolleende & kritvita tänder) | |
| vildman | 2011-01-11 13:28 | |
![]() | "Däremot minns jag inte ens när jag senast hade en kolsyretub i magen pga attraktion. Jag tror att jag har slutat bli attraherad." känner igen mig i det med. Tyvärr tror jag att man blir mer och mer rationell med ålder/erfarenhet och därmed förtränger det där med att ryckas med av känslor som när man var yngre. Dock finns det ju vissa som säger att dom kan det även högre upp i ålder, så vem vet.... | |
| Saberhagen | 2011-01-11 13:38 | |
![]() | Det som tilltalar är nog kroppen i helhet, uppbyggnad m.m Det första jag ser däremot är ansiktet, om jag ska bli attraherad så är det jätteviktigt att personen i fråga har ett lugnt uttryck, naturligt lugnt. | |
| Satyra | 2011-01-11 13:41 | |
![]() | "Det första jag lägger märke till måste vara det första jag ser. Sitter han vid ett bord med underkroppen skymd är det inte kukbulan som drar." (Larvbrud) Hahaha, nä, men annars är det ju alltid just kukbulan som är det avgörande! hehe ;-) ------------------ Känns som jag har svarat på den här frågan i andra liknande trådar redan men men ... Något av det första jag lägger märke till hos en man är: En stolt hållning, händer, underarmar, blick, kindben. Är jag nära personen så fastnar jag lätt för någon detalj som allmänt kan uppfattas som en defekt - en sned tand, krokig näsa, ärr och liknande. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-11 14:02 | |
![]() | Försökte bara vara djup och påpeka att man inte kan styra över första intrycket utan endast får se det som bjuds, resten fyller hjärnan ut. (Är man skicklig kan man få ett grepp om personens DNA och räkna ut samtliga proportioner trots att man bara får se en del av kroppen. Vore kanske en idé att träna på betapetarna.) | |
| Ella-67 | 2011-01-11 14:07 | |
![]() | Tråden heter "Vad är det första som tilltalar dig" och då behöver det inte betyda det första du ser...alltså behöver det inte likställas med första intrycket..puh..då kan jag hålla fast vid mitt tidigare inlägg :) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-01-11 14:10 | |
![]() | "Vad ser du först?" För att svara på den frågan måste man gå tillbaka till första intrycket eller i alla fall i närheten, eller? Eller är frågan vad man ser först hos en person man betraktat i ett halvårs tid? Kan man ens svara på det? | |
| kolbjörn | 2011-01-11 14:32 | |
![]() | Ramsay: "proportioner (samlad fysik)".... vad avses här, dvärgar? | |
| lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2011-01-11 15:45 | |
![]() | MakeIllusion 2011-01-10 18:21 "@lillsyrran_ Vad det är sant det du säger om rösten. Ett exempel, David Beckham. Det är ju inte en kille man tackar nej till precis men när han öppnar munnen...Den ljusa rösten är som en kalldusch för mig. =)" Det mest traumatiska jag har varit med om var en kille som jag hade ”spanat in” på håll. Det fanns en hel del i hans utseende som tilltalade mig, men när han sen öppnade munnen för första gången så sjönk han som ett bautarsten, -10. Och det läskiga var att mycket av det han sade var i sig vettigt, men hans små-infantila röst var så långt ifrån förtroendeingivande så allt han sade tappade substansen på något sätt. Det var alltså inte någon rolig upplevelse. Sen finns det förstås det precis motsatta också. När någons röst inger förtroende, men som inte överensstämmer med verkligheten – och sånt gör ju inte saken lättare precis… | |
| 4DRAGONS | 2011-01-11 17:00 | |
![]() | ögonen och munnen,små läppar går fetbort | |
| tilltrasslad | 2011-01-11 17:12 | |
![]() | Hållningen. Sedan på närmre håll är det ögon/ögonbryn. Sen vill jag gärna se personen le. Oftast är det leendet som gör't. | |