Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade46
Mobilspel
Pågående18 732

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Blue Lagoon2011-01-30 23:03
Antal inlägg: 131

Jag går inte utan tröja, skjorta utom hemma på tomten och på stranden, av hänsyn till andra (jag är en sån med stor kagge, rätt hårig dessutom). När jag var yngre och snyggare gjorde jag det inte heller. Finns väl ingen anledning? Så varmt blir det inte att man inte kan dra på sig en t-shirt när man är bland folk. Bryta sig får man göra på beachen.

Mimikryp2011-02-08 23:45
Antal inlägg: 9057

Jag vill inte se nakna över- (eller under-) kroppar i butiker eller köpcentrum. I kön till kiosken intill stranden är gränsfall.
Sedan vill jag inte heller se män med skjortan uppknäppt ner till naveln och vad som verkar vara pälsen från en halv björn innanför. Och jag vill inte heller se det någon refererade till som cykelstället, varken på män eller kvinnor.
Kvinnor (och män) som väljer att visa någon decimeter bar hud mellan byxa och tröjkant tycker jag oftast är okej, men det beror förstås på situationen och stället och det bör inte göras om man har mage som liksom hänger över byxlinningen och naturligtvis inte heller på en finare restaurang.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?