Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 18 692 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annelille | 2011-02-09 15:25 | |
![]() | ...jag köpte en avslappningsskiva för 50:- och lärde mig jättemkt... använde mig mycket av det under förlossningen... och en jävla massa lustgas!!.... =) | |
| malman | 2011-02-09 17:00 | |
![]() | baudibitch "att föda barn är som att vara lite hård i magen" ursäkta men det var det dummaste jag hört. är hälare hård i magen 14dagar i rad än att föda barn igen det var det mest smärtsamma jag gjort, Men jag gick inga kurser alls då jag jobbade hela tiden, men jag klarade det fint, jag tror inte det spelar någon roll om man går kurser för man glömmer nog av det mesta, för det jag lärde mig var att inget blir dom man tror eller förväntar sig | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-09 17:51 | |
![]() | att föda barn är ganska olika ingen av mina förlossningar har varit den andra lik,baby 7 ville inte komma ut medan baby medan baby 8,kom på en kvart | |
| Yamma | 2011-02-09 18:49 | |
![]() | m-70, det är möjligt att han inte vet det, men jag tyckte inte att det var så farligt. =) | |
| gregonov | 2011-02-09 19:18 | |
![]() | tycker man ska ta en banan istället | |
| astrologens | 2011-02-09 23:32 | |
![]() | Solidariteten mellan er kvinnor verkar flöda!! Behöver inte jag profylax så kan alla andra vara utan sån å, i alla fall betala för den. Och jag som i min enfald trodde att världen skulle bli bättre om kvinnorna styrde den.......... :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-02-09 23:39 | |
![]() | astrologen ,vad skulle profylax behövas för ?kan du tala om vad det har för efekt? | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2011-02-10 00:28 | |
![]() | Varför vill kvinnor ha barn när det nu faktiskt gör ont? | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-02-10 07:11 | |
![]() | ska man behöva gå en kurs för att föda sitt barn? enda kurs jag kan accosiera det till är "överkurs". ungen ska ju ut hur man än flåsar, andas, trycker eller slappnar av. någon tyckte det hjälpte henne att andas på ett speciellt sätt och gjorde en affärsidè av det. smart tjej, enkelt sätt att tjäna pengar på en oundviklig händelse. ungen kommer ut ändå, köp nåt kul för de 1500 istället. | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-02-10 07:13 | |
![]() | astrologen, närmsta jämförelsen med att kvinnor skulle styra världen själva är väl polsk riksdag :) ett havererande kackel. :) | |
| astrologens | 2011-02-11 15:39 | |
![]() | titti: Det finns många kvinnor som har haft nytta av profylax i form av andningsteknik genom åren, bla min fru, jag vet, för jag var med. Och även om du tycker det är en skitsak att föda barn tycker jag det är svagt av dig att döma ut denna teknik som gjort (o kommer att göra) nytta för en hel del kvinnor. Unna kvinnor som tror på detta detta och unna dem det utan kostnad!!!! GUD SER DIG!! | |
| hallonblåbär | 2011-02-11 16:02 | |
![]() | titti: pratade aldrig dina föräldrar med dig om preventivmedel???? Vill man ta en kurs som man anser är nödvändig så ska man självklart göra detta om man har råd. Jag tycker att detta borde kunna läggas några av timmarna man går på föräldrakurserna som för övrigt är gratis. Jag har fött tre barn å jag struntade i profylaxen jag hade lärt mig när lustgasen kom fram.. | |