Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-02-12 17:24 | |
![]() | Är otroligt trött på att se medlemmarnas nunor när jag loggar in på andra sidor. Andra sidor! Bort med dem så att man faktiskt kan välja bort det helt. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-02-12 17:25 | |
![]() | "Det är ju nästan som när man går in i klädskåpet, hamnar i ett svinkallt Narnia utan långkalsonger och sedan upptäcker att professorn sålt klädskåpet när man ska gå tillbaka..." Haha :) | |
| mrperfect | 2011-02-12 18:11 | |
![]() | facebook är jobbigt, medges | |
| _ben_ - Ej medlem längre | 2011-02-12 18:13 | |
![]() | har aldrig haft läggningen åt ansiktsboken-Gud ske pris | |
| _ben_ - Ej medlem längre | 2011-02-12 18:15 | |
![]() | verkar helsnurrigt behöva läsa om toabesök, kräftskivor mm bara för folk måste vända ut o in på sig själva. Jag gillar mer mötet mellan människor öga mot öga. fast jag är kanske konstig för jag använder inte ens mobiltelefon mer än i nödfall, typ ficklampan o så | |
| Omega 3 - Ej medlem längre | 2011-02-12 18:16 | |
![]() | belsebus; "har varit med, men tog bort mig for ett tag sedan, nar jag fick en galen pakistanier efter mig" Det är därför det kan vara bra att bara adda de man känner ;) | |
| Tedacious | 2011-02-13 22:53 | |
![]() | Jag är av princip emot facebook, jag undvek så länge som möjligt att bli medlem. Till slut föll jag. 2 år sen, hösten innan jag tog studenten, var det en massa aktiviteter (studentskivor, klassfester osv) som arrangerades. Hade man inte facebook var det lätt att falla utanför och missa allt sådant, därför gick jag med. Samt för att se bilder från dessa arrangemang. | |
| Systersol - Ej medlem längre | 2011-02-13 22:58 | |
![]() | Jag har tänkt mig att aldrig använda facebook. Jag tror inget kan få mig på andra tankar. | |
| juanco - Ej medlem längre | 2011-02-13 23:03 | |
![]() | jag gjorde en ordentlig rensning nyligen o kom ner på 64 st vänner. då är d bara familj, släkt o nära vänner kvar. | |
| juanco - Ej medlem längre | 2011-02-13 23:07 | |
![]() | Apajävel.. Grattis till dig. Önskar jag kunde låta bli Fejjan helt. | |
| Tess 08 | 2011-02-13 23:07 | |
![]() | Jag har låst det mesta, bara vänner kan läsa om mig och se mina bilder... Är bara vän med de jag vill vara vän med, rensar lite ibland. FB är ett bra verktyg för att hålla kontakt med många och se vad de gör... Alla delger den information de vill att andra ska veta, inget annat. | |
| Daggdroppe | 2011-02-13 23:08 | |
![]() | Facebook är i första hand till för patetiska människor med kontrollbehov. Om man inte har facebook så blir reaktionen "Varför?! det är ju jättekul" Eh jo, det är säkert jättekul att finnas med överallt och bli taggad hit och dit i bilder som man inte vill ska synas. | |
| Daggdroppe | 2011-02-13 23:09 | |
![]() | Plus att man kan ju inte ringa varandra och bara tjöta längre, för man har redan sett allt på facebook. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-02-13 23:16 | |
![]() | jag hade facebook för några år sedan men tog bort min användare efter någon månad eller så. blev för stressad och jag vill helst inte veta vad tex min granne tryckte i sig till frukost. jag vet att man kan ställa in, så att man inte behöver se sådant. men ändå, hela grejen med att veta vad alla gör och vilka alla känner känns lite absurd. oui oui. | |
| laviete | 2011-02-13 23:17 | |
![]() | Daggdroppe> nåja, du behöver ju inte ta i så du spricker. facebook är ju ett forum precis som detta, behöver inte betyda att alla som besöker det är "patetiska människor med kontrollbehov". | |
| Järnröret | 2011-02-13 23:18 | |
![]() | Vem fan kan bli stressad av facebook? | |
| Daggdroppe | 2011-02-13 23:25 | |
![]() | laviete. Jo men på detta forumet skriver man inte ut var och varannan minut vad man sysslar med. Man lägger inte ut bilder på folk utan tillåtelse (man lägger inte ut bilder alls här). Osv. | |
| Tinna | 2011-02-13 23:25 | |
![]() | Har du en bild på fb som du vill visa någon som inte har fb så går ju det alldeles utmärkt iaf. :) | |
| DazzlingStar - Ej medlem längre | 2011-02-13 23:26 | |
![]() | @juanco; låter bra!! | |
| morsans syrr | 2011-02-13 23:29 | |
![]() | Inte jag :)) Jag har inget direkt kontrollbehov, är inte patetisk men har ändå hör o häpna FACEBOOK! Nu kan jag ha kontakt med dem jag vill o behöver inte sitta i telefon o "tjata" på kvällarna. Hur mycket info jag vill ge andra om mitt liv o mina förehavanden väljer jag ju själv. Finns ju inga måsten..... | |