Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 983 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-03-20 22:21 | |
![]() | Helt off topic, men avsnittet av "2½ men" när Jake gör en låt för att få tillbaka sin flickvän, Celeste, är sjukt roligt. Han rimmar på Budapest. | |
| apajävel | 2011-03-20 22:22 | |
![]() | Kul att du kom ihåg! Jag kom precis hem nu efter flyget, som blev lite försenat. Vädret var skit, rent ut sagt. Vi hade spöregn nästan hela tiden. Däremot bodde vi väldigt fint och så centralt att det knappt var sant. Vi skaffade ett kort som gav oss massa rabatter och gratis kollektivtrafik och tuffade iväg :) såg det mesta, åt massa god mat och drack gott för den delen också. Två ställen vi åt middag på måste jag rekommendera vidare, nämligen medeltidsrestaurangen Sir Lancelot (med live-uppträdanden hela kvällen och gaaalet stora portioner) och asiatiskinspirerade Wasabi (löpande bandet med 125 olika sushi- thai- och annat gott. Och nej vi åt inte bara ungerskt, det pallade inte min mage^^). Sedan badade vi förstås i thermalbaden, även om vissa bassänger luktade äggmök ;) Så resan blev bra, aningen blöt men med en mycket tyngre väska med hem än dit :) | |