Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bujum | 2011-03-04 22:01 | |
![]() | Tycker det är helt ok. Herregud han är väl inte ensam om att vara divig? Är man på topp och världens bästa kan man väl få lov att leva ut lite? Finns ju hur många kaxar som helst i världen. NEj det är DEN SVENSKA AVUNDSJUKAN som gör att ni inte tål lite humor | |
| henrik_l | 2011-03-04 22:04 | |
![]() | och så är det kanske lite dubbelmoral att hylla zlatan nästan varje dag som aftonbladet gör och sen hugga ner på norsken. | |
| bujum | 2011-03-04 22:06 | |
![]() | Ja Zlatan är ju också dryg. För att inte snacka om hur Patrik Sjögren var och Björn Borg på sin tid. Bara ett par exempel | |
| Jarnis86 | 2011-03-04 22:09 | |
![]() | Han är ett svin. Fruktansvärt duktig förvisso å inbringade en rejäl slant till hushållskassan idag :) "Tyvärr" så vinner han väl femmilen på söndag också då det är som upplagd för han å hans spurtkapacitet även där :/ | |
| onyxea | 2011-03-04 22:17 | |
![]() | Jag tycker inte han är det minsta osportslig, han är stolt över sina insatser och jag har aldrig hört honom säga att någon annan är dålig, bara att han är bättre. Vilket ju är helt sant. Däremot tycker jag det är otroligt dåligt av SVT´s kommentatorer att under hela 3 minuter inte inse vad det svenska stafettlaget just gjort, nämligen tagit VM silver efter en jättebra stafett som var hur kul som helst att se... | |
| FreakyFestis | 2011-03-04 22:19 | |
![]() | Hallå eller, Northug är en grym atlet som älskar att "håna" sverige. Men va tusan? Gör inte media samma sak mot honom? Hörde vad Erik Segerstedt sa igår efter hans tävling.. Det spelar ingen roll om allt som skriv i media, bakom kulisserna är alla vänner och det är en supergo stämning... Jag gillar Northug för att han är en grym skidåkare som förtjänar sina medaljer, det finns ingen som klår Nothug i sin bästa form... | |
| Stenknäck | 2011-03-04 22:20 | |
![]() | Heja Northug du är bäst och så som de skrivit en massa skit om honom så gjorde han helt rätt. | |
| Aredhellia | 2011-03-04 22:20 | |
![]() | Han är svarte petter! | |
| Stenknäck | 2011-03-04 22:24 | |
![]() | Alla gillar en vinnare..... | |
| Örn-Björn - Ej medlem längre | 2011-03-04 22:26 | |
![]() | Patrik Sjögren.. humor humor | |
| Jarnis86 | 2011-03-04 22:26 | |
![]() | "det finns ingen som klår Nothug i sin bästa form..." I klassisk stil finns det en jävla massa som tar han. Samma sak gäller om vi pratar fristil med individuell start. Visst han är med där uppe i toppen, men att "ingen klår" han är skitsnack. | |
| Bob100 | 2011-03-04 22:27 | |
![]() | Han är tragisk i sina uttalanden. Till och med landsmännen skäms. Han har säkert jeans där stjärtskåran syns. | |
| Sangria | 2011-03-04 23:08 | |
![]() | JAg är helt ointresserad av skidsport överhuvudtaget men har ju inte kunnat undgå att se och höra om detta och jag fattar verkligen inte vad problemet är. Går det inte ut på att komma först så länge man följer reglerna och inte är dopad? Eller ska man göra det snällt och med stil också? Det är väl aldrig dom bussiga och hjälpsamma som tar sig fram först? Kolla bara Bolt som joggade i mål med oknuten sko och slog sog för bröstet. Hur coolt som helst tyckte jag att det var-förnedrande för motståndarna? Kanske det men herregud det är ju en tävling inte en uttagning till populäraste personen i klassen. Tycker den där norrmannen vad han nu heter får åka i mål baklänges med en ros instucken mellan skinkorna om han vill. Han vinner ju eller hur? | |
| MrTeaser | 2011-03-04 23:11 | |
![]() | Vi har Zlatan och norge Northug... | |
| noiel | 2011-03-04 23:48 | |
![]() | Kanske denna roliga grej ger bränsle till de svenske vikingarna på 5milen,någon tar nog över efter Limapöjken | |
| xIcY | 2011-03-04 23:51 | |
![]() | Han är otroligt mycket större än Zlatan, den här killen tillhör de allra största idrottsmännen alla kategorier. klart i klass med Jordan, Gretzky, Maradona, Muhammed Ali etc. Sen att han är både en dålig vinnare och en ännu sämre förlorare gör ju att man verkligen vill sätta honom på plats. | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-03-04 23:53 | |
![]() | Mr Teaser, Du slog huvudet på spiken. | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-03-04 23:55 | |
![]() | xIcY, lugna ner dig lite..."att gå på tur" är ju inte en så jättestor sport "world wide" | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-03-04 23:58 | |
![]() | sorry xIcY...för gammal för att fatta ironi | |
| Lillstölla | 2011-03-04 23:59 | |
![]() | Var lite irriterad först över hans målgång, men sen hörde jag intervjun och han var ju inte dum och dryg, okej, hade varit förjävla gött om Hellner åkt om honom där eller om han ramlat men hade en svensk gjort likadant hade vi jublat, precis som norrmännen gjorde. | |