Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pixz | 2011-03-16 17:57 | |
![]() | 1. Bli riktigt über smart 2. när ja blivit så smart, ska ja uppfinna en dryck, som gör att ja får evigt liv. 3. Sen ska ja lansera den drycken för alla, så ja blir extremt rik genom att sälja placebo till alla lättlurade rika as som vill leva sitt menlösa liv för evigt. 4. Sen ska ja ta dom pengarna, anlita alla forskare tillgängliga att uppfinna ett "motgift" mot min evighets dryck, som gör att ja blir dödligt igen. 5. Slutligen, eftersom jag har blivit så smart, så har ja kommit på meningen med livet, och det är att jag skall begå självmord och slutföra den här menlösa rundturen i hamster-hjulet. | |
| smulgubbe | 2011-03-16 19:17 | |
![]() | 1. Åka hurtigrutten med min man. 2. Resa mer i Sverige. (Finns mycket att se och upptäcka här.) 3.Att det ska bli mindre med krig i världen. 4.Att min son ska få ett jobb han trivs med. 5.Att inga katter ska bli övergivna, av sommargäster och dylikt. | |
| Stenknäck | 2011-03-16 19:22 | |
![]() | Jag har köpt mig en Ipad idag:-))) | |
| sus50 | 2011-03-16 20:26 | |
![]() | 1. Åka Hurtigruten 2. Fred o frihet åt alla 3. Att mina barn o barnbarn får ett bra liv. 4. Kunna leva på pokerspel. 5. Bättre skjutskicklighet. | |
| jon-ti | 2011-03-16 20:30 | |
![]() | 1. Bo i en hängmatta i Karribien 2. Hoppa fallskärm 3. Ta dykcert 4. Börja med forskajak 5. Bygga mitt hus vid havet | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2011-03-16 20:38 | |
![]() | 1. Basejump med Wingsuit 2. Jorden runt utan begränsningar 3. Världsturné i rockband 4. Skidåkning i fantastiskt puder i Kanada 5. Åka fet ubåt | |
| teamgrens | 2011-03-16 21:08 | |
![]() | Jag har en "bucket list" som skrevs förra sommaren. På den finns bland annat: 1 hoppa fallskärm (bokat till våren) 2 ta dykcert 3 besöka alla världdelar (1 kvar) 4 skaffa barn 5 våga låta företaget växa (de e ett svårt steg att ta) Av de önskningar som inte kan ske skulle jag helst vilja uppleva en hemmakväll med min pappa. | |
| teamgrens | 2011-03-16 21:10 | |
![]() | Om någon inte förstod min sista mening så menade jag alltså laga mat ihop och kolla på film och så. | |
| Gautama | 2011-03-16 21:34 | |
![]() | 1. Få barnbarn förhoppningsvis 2. Bo och arbeta utomlands under en tid 3. Att min firma ska rulla på i samma takt och gärna öka en aning 4. Simma med delfiner 5. Hitta mitt drömboende, en liten stuga som jag kan topprenovera precis efter min smak. | |
| sijanje | 2011-03-16 21:47 | |
![]() | 1. Få vara bakrundsdansare på melodifestivalen. 2. Gå med i en parad i något land såsom Rio de Janiero. 3. Jobba med mitt drömyrke (vilket jag inte kommit på vad det är än)4. Få barn. Kanske en liten Vidar?! 5. Flytta långt bort till värmen och bara komma hem och hälsa på barn och barnbarn (?) på sommarn, jul får de fira hos mig och min stilliga man som jag kommer vara dödslycklig med. Sen kan jag dö :) | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2011-03-16 21:50 | |
![]() | Det jag vill göra innan jag dör är: 1 frossa i creme bruleé,typ ett badkar fullt... 2 En natt med Johnny Depp, 3 att bli fullt frisk pga man uppfunnit en ny medicin! 4 bo i sekelskiftesvåning i Vasastan, 5 rida i full galopp över prärien på indianhäst tills både hästen o jag tröttnar, då vilar vi i skuggan av en klippa o en kaktus och halsar Pommac ur medhavd plunta! | |
| Gautama | 2011-03-16 21:54 | |
![]() | Håller du på med dans sijanje? En i bekantsskapskretsen var med som bakrundsdansare till Dilba, det var kul:-) | |
| Slagrutan - Ej medlem längre | 2011-03-16 21:58 | |
![]() | 1) "Hej då pappa, vi älskade dig trots att Du hade dina sidor" 2) Nya winchar till min lilla segelbåt 3) New York 4) Mera äventyr med frugan... 5) Att få läsa de där 500 "bästa" böckerna | |
| P-bakelse | 2011-03-16 21:59 | |
![]() | 1) Att få ynnesten att tillbringa resten av livet med den man jag älskar. 2) Att aldrig mer välja så fel i livet så det skadar andra. 3) Att få fortsätta se unga människor i min närhet utvecklas, växa och våga gå vidare. 4) Att få bli så pass ekonomiskt obeoende att det går att leva i nåt varmt och gott land under vissa delar av året. 5) Att inte ögonen försämras mer utan att jag får behålla synen. Amen. | |
| jona80 | 2011-03-16 22:01 | |
![]() | 5 saker och göra före jag dör.... Egentligen vore att bli frisk en och kunna röra sig obehindrat, inte behöva ha ständig verk och allt detta en bra önskan, men eftersom läkarvetenskapen inte är där ännu så får jag istället fylla i 5 saker som är mer realistiskt. Vad sägs om: 1. Besöka Pripjat (staden som övergavs för snart 25 år sedan då Tjernobyl exploderade) 2. Träffa kärleken i mitt liv och sedan leva med den personen resten av livet 3. Cykelsemester, tex från Haparanda till Skellefteå. 4. Resa runt i Europa 5. Resa runt i Sverige mer än vad jag hunnit nu... Vad har jag klarat av hittills då? Jo jag och en kompis lyckades med en cykelsemester Strängnäs - Enköping - Sala - Avesta - Horndal - Storvik - Gävle - Söderhamn - Hudiksvall - Sundsvall sommaren 1997. Resan till Pripjat är bokad, betald och finansierad. Så har egentligen snart bara 4 av punkterna kvar.... /Jona | |
| EbbaGreen | 2011-03-16 22:52 | |
![]() | Nå nirvana. Känna att jag har gjort rätt val i livet. Uppleva äkta kärlek. Skaffa barn + familj. Flytta till Irland/England/Italien. | |