Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
2
Grisen
Böjningslistan
12
Inloggade42
Mobilspel
Pågående18 632

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Misspelled - Ej medlem längre2011-03-24 19:01
Antal inlägg: 37

Jag bevivlar dina påståenden Akademien. Dessutom verkar du svamla en del. Kan du ge exempel på vilken match du hade 7 rullningar (i din historik) så vi får ta del av den?

Zizzi2011-03-24 19:19
Antal inlägg: 866

Rullningar är inte min grej. Jag kan ha 2 blanka brickor samt ARE men ändå inte lägga ner minsta tankemöda på att rulla. Men ibland, när brickorna ligger precis rätt i mitt "ställ", då kan det hända att jag får ut alla bokstäverna.
Men aldrig att jag planerar och/eller sparar till en rullning.
Men jag tror ändå (om jag inte minns fel) att jag någon gång rullat två gånger i en match.....vet inte hur det gick till :-).

slånbär2011-03-24 20:00
Antal inlägg: 5539

Misspelled-Jag tror att matcherna man har spelat bara sparas en viss tid så om man spelade en sån match för länge sedan så kanske det inte går att se längre. Men om man tittar på tex akademiens statestik rent generellt så rullar h*n ofra i matcherna och en av dom senare matcherna gjordes ju i panik och rullade sex gånger-det är riktigt bra jobbat det.

Om man som jag tex har många rullar i många matcher så orkar man liksom inte leta igenom historiken heller för att leta upp just den matchen/matcherna man rullade så många gånger. Jag har över 4000 rullar på lite drygt 1700 matcher-jag skulle aldrig orka leta efter en specefik match. Jag tror absolut inte att ovanstående ljuger-det är en multirullare helt enkelt och en skicklig sådan dessutom.

Akademien2011-03-25 11:42
Antal inlägg: 18

Misspelled: Du får betvivla hur mycket du vill. Jag bryr mig inte.
För övrigt är det som slånbär säger. Men det spelar heller ingen roll, eftersom sju-rulls-matchen inte var med den här användaren.
Jag har spelat Betapet sedan 2005. Garanterat närmare 20 000 matcher, utspridda på säkert 10 olika användare.
Fyra, fem rull på en match händer hela tiden. Sex, mer sällsynt. Sju, i undantagsfall.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?