Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 18 852 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-04-26 20:19 | |
![]() | lämnar man inte ut sig helt kan man inte vinna helt. det värsta som kan hända är att det blir ruta ett och singel igen. vari låg skadan, faran och förlusten? | |
| Bulimiker | 2011-04-26 20:22 | |
![]() | Vixen, så ofrivilliga singlar är rädda för att bli sårade. Kan stämma i vissa fall men långt ifrån dem flesta? Snacket om fällorna köper jag helt :) | |
| Vixen | 2011-04-26 20:23 | |
![]() | Silverbjälke. Exakt. Vilket jag försöker säga för att peppa mina singelvänner. Men det är uppenbarligen lättare sagt än gjort. | |
| Vixen | 2011-04-26 20:26 | |
![]() | Bulimiker. Jag tror mest att det stämmer på ganska många "vettiga" och attraktiva singlar, som säger att de verkligen vill bli ihop med någon, som längtar efter ett långvarigt förhållande, men ändå inte lyckas. Då sitter liksom problemet i huvudet. | |
| Bulimiker | 2011-04-26 20:38 | |
![]() | Jag tror iallafall att det ligger nånting i dedär att dom vettigaste blir haffade först, tycker nästan det säger sig självt ? Ni håller inte alls med ? | |
| boffertomte | 2011-04-26 20:40 | |
![]() | Framavlad skönhet är väl fullständigt självklart. Ful rik snubbe köper ung vacker troféhustru. Åtminstone något av deras barn bör ärva skönhet. Större chans än om bägge är fula, liksom. Fö kan det väl vara så att de bästa går åt först, men sedan inser de snabbt sina misstag om de är vettiga och ger sig ut på marknaden igen. Nu vettigare än någonsin. Om de är så sugna på en överbliven 35-åring som suktar efter lammkött är kanske en annan femma. Om han inte är väldigt tät. Eller ovanligt vacker. | |
| LiisaLiisa - Ej medlem längre | 2011-04-26 20:48 | |
![]() | Jag har inte i detalj följt tråden men vill ändå påpeka att det är sämre att hamna i en taskigt relation än att fortleva som singel. I samma veva vill jag också flika in att några män jag känner har så bisarra krav på utseende så att ingen över trettio platsar längre. Det kanske skiljer säg i vad män och kvinnor tänder på men en sexig hjärna klår i långa loppet en sexig kropp för alla ska vi samma väg vandra och det som en gång var i toppen form kommer sakta men säkert att ändra form:D | |
| Bulimiker | 2011-04-26 21:02 | |
![]() | LiisaLiisa, precis! Sexig hjärna klår sexig kropp, MEN dom som har både och blir ju säkerligen haffade först ? Jag vägrar att tro något annat :D | |
| doktordog | 2011-04-26 21:10 | |
![]() | Klart att de vettiga och snygga är upptagna. Det är skräpet som ingen vill ha som blir kvar. Men om ni sänker era krav efter er egen duglighet så ska ni se att det finns nån till er också. | |
| Bulimiker | 2011-04-26 21:12 | |
![]() | doktordog, enkelt ! Väl talat. Svaret på min fråga :) Tack | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-04-26 21:15 | |
![]() | att alla "vettiga och snygga" skulle vara upptagna är ju en lite knäpp tanke. haha. tänk om den VETTIGA OCH SNYGGA personen i fråga inte hittat någon vidare värst som denne blivit kär i. tvivlar på att vettigheten gått och lagts sig då liksom............ finns ju tusen grejor som spelar in. haha. puss (som någon skrev, dalai lama är singel och verkar rätt vettig). | |
| LiisaLiisa - Ej medlem längre | 2011-04-26 21:17 | |
![]() | Men Bulimiker vad är du på jakt efter??? Det vore ju smart att outa det nu:D | |
| mrperfect | 2011-04-26 21:18 | |
![]() | Vi som är över 56 tycker att det är ett h--te att hitta tjejer i trettiårsåldern.... | |
| LiisaLiisa - Ej medlem längre | 2011-04-26 21:19 | |
![]() | Vad somliga anser är "vettigt och snyggt" skiljer sig ju en del från vad andra anser, menar jag... | |
| mrperfect | 2011-04-26 21:20 | |
![]() | Ja, jag säger som Fransmannen: Vive la difference! | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-04-26 21:24 | |
![]() | hahah, det är bra perfect, så är det. alla vill väl inte ha samma sak. låt oss hoppas det. | |
| LiisaLiisa - Ej medlem längre | 2011-04-26 21:24 | |
![]() | Som manisk rättstavare måste jag dessutom tillägga att jag i vanliga fall stavar 'sig' rätt och att det heter toppenform:D | |
| Bulimiker | 2011-04-26 21:46 | |
![]() | Ektis, jo jag tror faktiskt att det är lite åt de hållet. Är man vettig och snygg så har man ett helt annat urval än om man är motsatsen, och därför tror jag man under resans gång i dehär stora urvalet hittar sin kärlek :D ungefär så .. haha förstår ni ? :P | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-04-26 21:50 | |
![]() | hahahah, jo, det vet jag. men man kanske inte är intresserad av att ha ett fast förhållande. till exempel. är så är man kräsen eller så har man inte tid. vad som helst. du verkar se det lite svart och vitt och rada upp lite självklarheter; ) | |
| Bulimiker | 2011-04-26 22:32 | |
![]() | Jo men jag köper inte riktigt att man inte skulle vilja ha ett förhållande efter att man har fyllt 30 ? Nu har inte jag gjort det än men jag tror nog mig nästan veta att dom flesta vill ha det så ? | |