Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 18 898 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| shulten | 2011-05-07 19:51 | |
![]() | Helt riktigt typ3, ett par träben på lager bör man ha! =) | |
| Liltif_Nomad | 2011-05-08 00:21 | |
![]() | så länge samhället håller ihop så att ägandeskap kan bevisas... ett stycke land. land är alltid värdefullt. dessutom kan du odla rovor där när allt går år helsicke. | |
| lewarcher | 2011-05-08 01:36 | |
![]() | Problemet med mark är att du, vid en eventuell ekonomisk kollaps, ska kunna försvara den. Både mot privatpersoner och populistiska, exproprierade myndigheter. I händelse av kaos brukar, tyvärr, de svarta ekonomierna stå sig bäst. | |
| Vixen | 2011-05-08 09:24 | |
![]() | YJ Vildvuxna åkrar ser du inte i Skåne, det lovar jag. Och jag trodde vi pratade framtidsscenarion....dvs vad händer om ekonomin kraschar. Däremot har jag ingen lust att spekulera i harmageddon, med det står dig fritt Lewarcher att spekulera i vapen, droger etc antar jag.... | |
| Vixen | 2011-05-08 09:25 | |
![]() | Lewarcher Mark är värdelös utan bönder som brukar dem. Sen är vi ju beväpnade, det finns inte en kotte här ute som inte har en jägarexamen och ett gevär hemma. De är mer än vad stadsbor har skulle jag tro. | |
| lewarcher | 2011-05-08 13:31 | |
![]() | Jag sa "tyvärr" och konstaterade ett faktum det innebär inte att jag propagerade för drog- och vapenhandel , tvärtom. Harmageddon spekulerar vi väl inte i men förhållanden kan förvandlas väldigt snabbt. För 150 år sedan var Sverige ett u-land och så sent som på 20-talet fortfarande ett av Europas fattigaste länder. Att vi de senaste 40 åren varit ett av världens rikaste länder är absolut ingen garanti för framtiden. Vi är inte Guds utvalda Solsida utrustade med en speciell intelligens och kunnighet som gör att vår nuvarande rikedom och medföljande politiska stabilitet är sjävklar. | |
| shulten | 2011-05-08 20:37 | |
![]() | Instämmer. Vi har levt bra. Räkning för det vi har missbrukat, och lånat till får nästa generation ta! | |