Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2011-05-20 19:50 | |
![]() | Hmm.... Dubbla ärr på halsen Ärr efter dränage ärr efter kejsarsnitt sågat mig i fingret (borde ha sytts, men det blev inte så) ärr på underarmen efter att ha ramlat med glasflaska (som liten flicka) ärr 1dm nedanför ena bröstet efter en mindre "skurning" av doktor ärr PÅ brösten ärr på tumme efter nåt... vet ej vad ärr i hö armveck efter ca en miljard provtagningar ärr på underläppen.. sen jag var liten (läppen sprack typ ständigt och jämt på mig när jag var liten) ärr efter brännskada på vä långfingerknog Jag har säkert något fler, men kan inte tävla med min 13-åring som har MASSOR med ärr.... | |
| malman | 2011-05-20 19:51 | |
![]() | ett stort ärr på kinden efter ett slagsmål med en tjej som hade lösnaglar. men det syns inte så mycket sen har jag ett till på höger lillfinger efter att jag slant med svarvstålet när jag svarvade. det gick in till benet men det klarade sig bra, nästa sitter på höger knä efter att ha cyklat omkull och skurit mig på framskärmen och så det sista på vänster skuldra efter att ha tagit bort en leverfläck | |
| Akrylamid | 2011-05-20 20:01 | |
![]() | Ett ärr i pannan av en kniv som en dum tjej högg mot mig :( | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-05-20 20:13 | |
![]() | tyvärr alltför många, särskilt från mina två bilolyckor där bla min bröstkorg, bål och hals/nacke fått öppnas och lappas igen. | |
| nettan23 | 2011-05-20 20:41 | |
![]() | shit, jag trodde jag hade mkt ärr :O Sitter fortfarande och skrattar åt bilden Laserswärd målade upp ;) | |
| Devil_Star | 2011-05-20 20:56 | |
![]() | Jag har en massa Ärr på kroppen, efter ca 11 operationer, sen några där jag har råkat gjort illa mig och några ärr efter att ha tagit bort konstiga födelsemärken, som risken var leverfläckar. Listan kan bli lång ;) | |
| Mchulken | 2011-05-20 20:57 | |
![]() | Två ärr på handen, ett vid tummen och ett längs med pekfingret efter jag slant med sågen i träslöjden, 10 stygn. Ett ärr på benet efter jag ramlade i grus, 4 stygn. Ett ärr i pannan efter jag ramlade in i ett bord när jag var liten och hoppade i soffan, 3 stygn. Fem ciggarettbrännmärken, ett på benet, tre på brösten och ett på armen, inga stygn. Ett ärr i ögonbrynet efter en flaskbotten på krogen, inga stygn. Kanske inte stygn men halva vänster stortå, samt en tredjedel av den högra bortaopererade pga nageltrång. | |
| Mchulken | 2011-05-20 21:04 | |
![]() | Ett på långfingret också efter jag klämde mig på en HM-skylt, glömde den, inga stygn. | |
| Pluttisen | 2011-05-20 21:42 | |
![]() | Överläpp, knän, ena foten och armbågarna = Efter krock med moped, jag cyklade Näsroten = En plasthylla for ner på näsan Kanske under foten efter att ha trampat på ett trasigt kasettbandsfodral | |
| SimonG81 - Ej medlem längre | 2011-05-20 21:46 | |
![]() | Ena handen e lite ärrig,Lekte lite med en stavmixer som liten..=) | |
| Maja G | 2011-05-20 21:53 | |
![]() | Diverse operationsärr under bröst och mage Ärr på överläppen. Fick en lyftgalge ( på jobbet) rakt i fejan när lyftskynket inte satt på ordentligt. Kunde verkligen gått värre,men hade tur ( och farbrodern som hängde där med) Ärr i höger armveck efter c:a 17 års blodgivning ( fick sluta pga ärrvävnad o att det inte gick att ta i höger armveck) Min mamma har ett "fint" ärr på höger lår efter en lie. Inte åkte man till sjukan för sånt på den tiden inte:) | |
| alexandra87 | 2011-05-20 21:56 | |
![]() | Har ett stort fult ett i armhålan! :P Stod på en låda och höll mig i klädkrokarna (såna där böjda saker som hänger i skolorna) Lådan välte och jag fick en sån krock rätt i armhålan, 10 fula stygn blev det av det. Tur att det inte syns :D Sen har jag ett bränskadeärr på ovansidan av handen, syns dessto mer =( | |
| Tinna | 2011-05-20 23:05 | |
![]() | * Strax nedanför höger knä. (Dumt att raka benen samtidigt som man skickar ett sms..) * Vänster handrygg. (Klippte mig med en sax) * Vänster handrygg. (Rev mig med min egna nagel.. Ja, det blev ett ca 2cm långt ärr.. =/ ) * 8 st småärr på vänster arm. (Tråkig dag för många år sen..) * Ryggslutet. (Svanskoteoperationen lämnade efter ett ca 10cm långt ärr.) | |
| TopBanana | 2011-05-22 08:14 | |
![]() | Ojojoj.... Vet inte om jag kommer ihåg allt... Ärr vid vänstra ögonbrynet då jag och syrran tävlade om vem som kunde hoppa längst från en stol... jag vann... Är vid högra ögonbrynet då jag 40 år senare var för full på nyårsafton, skulle gå och lägga mig och ramlade in i dörren... Många ärr på högerfot efter en motorcykel olycka... ärr på högerhand efter vattenkrig på påsk med polacker jag jobbade med... ärr på pekfingret på höger hand från att ha putsat en båtpropeller med en sandmaskin... hmm... har säkert många ärr under håret också så skinheads stilen skulle inte riktigt passa mig.... Ja och ärr på höger knät efter att jag vurpade på mina rollerblades i Bahamas... Har säkert fler... Återkommer... | |
| silverbjälke - Ej medlem längre | 2011-05-22 08:22 | |
![]() | äRRR var svårt att säga när jag var liten | |
| Lasse Pöysti | 2011-05-22 08:38 | |
![]() | Har ett ärr på höger pekfinger som uppstod då jag brände en bengal på ett fotbollsderby (brände mig) var 2:a gradens brännskada. | |
| Grymming | 2011-05-22 08:43 | |
![]() | har ett ärr tvärs över hakan (vågrätt) efter att ha fått en puck i ansiktet under en hockeymatch. Blev väl tolv stygn tror jag :) | |
| Spira - Ej medlem längre | 2011-05-22 08:51 | |
![]() | höger tumme - klämt mig när jag stängde baklämmen till en spannmålsvagn. Hakan efter hästspark - långt sytt ärr. Blindtarmen - också jättelångt, det var semestertider och ovana läkare.. Och så har jag ärr istället för vänster bröst och i armhålan efter lymfknutorna och ärr på andra sidan och på halsen efter port-a-cath. | |
| vinter | 2011-05-22 10:15 | |
![]() | Höger sida av pannan: stod lite för nära och underskattade en femårings styrka när jag just visat denna hur man svingar en golfklubba (var själv kanske 12?). Blev inkallad som golfbollen på vårdcentralen. Mina knän: många ärr efter många fall och klättringslekar i träd samt det ena upphackat efter att ha halkat på en sån där rutnätig metallfotavskrapningsramp som brukar finnas vid ingången till ex. skolor. Var just då på juniorledarutbildning och på väg in till första hjälpen-kursen som dock blev inställd pga mig. Istället blev det lunch för deltagarna men eftersom jag, i väntan på färd till VC, satt utanför matsalen med mitt knä blottat var det tydligen inte så många som var särskilt hungriga, trots allt. | |
| Mia W | 2011-05-22 10:35 | |
![]() | Stort fult ärr på ryggen (15 cm) då jag fastnade i ett taggtrådsstängsel på flykt från en gubbe som vi pallat jordgubbar hos. Vågade inte visa upp ärret hemma, det borde ha blivit hopsytt. Det blev en "bulle" längs ärret som nog borde snyggas till hos en plastikkirurg. Det är inte läkarskräck utan en viss oföretagsamhet plus att jag får betala själv som gör att det fortfarande finns kvar. | |