Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 895 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ärtan Pärtan | 2011-06-14 06:37 | |
![]() | De som gör musiken vill nog gärna kunna äta de också... | |
| numsan | 2011-06-14 08:04 | |
![]() | henrik_l - hur kommer det sig att du bytte till wimp? Det är ju också en betaltjänst som kostar precis lika mycket som spotify premium.. Uppskattar du upplägget mer? Gillar du det redaktionella materialet? Jag har betalat för spotify sen premiumtjänsten kom och hade redan då blivit beroende efter att ha haft testversionen i ett drygt år. Tycker det är sjukt prisvärt!! | |
| Spira - Ej medlem längre | 2011-06-14 08:54 | |
![]() | Betalar. Varit utan musik länge i livet och nu får jag tillgång till så mycket utan att behöva köpa en enda skiva, det är helt klart en affär som går ihop sig. dessutom delar sonen och jag på ett konto. | |
| Widar | 2011-06-14 09:13 | |
![]() | Den enda gången jag betalat för spotify var när de hade sina endagspass för 9 kr, det var perfekt när man hade fest. Vi lyssnar inte mer än 1-2 gånger i veckan på spotifyoch då är 99 kr eller 49kr alldeles för mycket. Spotify fick pengar tills de tog bort endagspasset, sedan dess har de inte fått en krona av mig. De få gånger jag vill lyssna på spotify när man har folk över eller liknande är det alltid någon annan som har ett konto som inte används eftersom de är här och hälsar på. Jag har börjat köpa mer musik istället faktiskt. Spotify måste bli mycket bättre för att få mina pengar. Ett party mode hade vart en otroligt lätt grej att lägga in, men de vägrar... (för er som inte vet så är det att man byter "läge" på spotify där ett dubbelklick på en låt gör att det hamnar i playlisten. Inga avbrutna låtar för att någon annan tyckte att något annat var bättre.) | |
| Widar | 2011-06-14 09:14 | |
![]() | 1-2 gånger i månaden ska det vara, inget annat! :) | |
| mrsmaggart | 2011-06-14 11:05 | |
![]() | Jag betalar sedan någon vecka tillbaka. Höll på att bli nipprig på all reklam och sen kostar det ju betydligt mycket mindre om jag skulle ha köpt alla skivorna. | |
| Whiteface | 2011-06-14 11:06 | |
![]() | Har kvar gratisversionen, lyssnar inte så mycket ändå | |
| Grymming | 2011-06-14 11:09 | |
![]() | Betalar nu efter jag skaffat en iphone. Krävs ju premium då och jag tycker det är en billig slant för att kunna lyssna när och var jag vill.! | |
| Sir_Larsson | 2011-06-14 11:11 | |
![]() | Betalar för unlimited då jag ej lyssnar offline, bra av spotify att införa så vi utan superhypade mobiler bara betalar 49kr i månaden. | |
| carinau | 2011-06-14 11:11 | |
![]() | Eftersom jag inte kan lyssna på låtarna i min stenålderstelefon, blev unlimited ett självklart val. Har kikat lite på Grooveshark också, men fastnade inte riktigt för upplägget där. Den duger dock fint som komplement. | |
| Mamah | 2011-06-14 11:37 | |
![]() | jag ska börja betala. Min dotter terrar mig med "jag vill lyssna på Manboy"...orkar inte höra tjatet | |
| Mamah | 2011-06-14 11:37 | |
![]() | ..alltså, vi har lyssnat på den så den är "slut" | |
| AnSoJo | 2011-06-14 11:45 | |
![]() | Så fort jag får råd ska jag börja betala. Klart det är irriterande att inte kunna få lyssna på sin favoritmusik hur mycket man vill. | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2011-06-14 11:49 | |
![]() | Mamah! Men då har hon ju en fantastiskt bra smak din dotter, hon kommer att gå långt här i livet, var så säker! | |
| Mamah | 2011-06-14 11:58 | |
![]() | Ålandspojken: Haha...Smaken kan man ju diskutera, men att hon kommer gå långt, det vill jag hålla med om! | |
| Laserswärd | 2011-06-14 12:05 | |
![]() | Jag har köpt tillräckligt med skivor och gått på tillräckligt med konserter i mina dagar för att jag skall slippa betala för att slippa lyssna på reklam i 2 minuter varannan låt när jag väl väljer att lyssna på musik genom nätet. För ärligt talat, nu har inte jag lyssnat på annat än sveriges radio de senaste 100åren, men det lär ju vara mindre reklam där (på t.ex. mix megapol), och radiokanalerna går ju ändå runt. Och en reklamplats hos spotify lär ju vara dyrare än på en sketen svensk radiostation. Vad är det för summor som skivbolagen kräver av spotify egentligen? Vidare så är spotify alldeles för begränsat i sitt utbud av artister för att jag skall uppskatta tjänsten så pass mycket att den är värd att betala för. Samt att jag inte använder mig av mobilen i annat syfte än att ringa, har en fin doro. Har ett konto på grooveshark, men det är mest för att komma åt musik snabbt som mina vänner och bekanta har gjort och lagt upp. Så är det smidigt när det vankas vänner och alkohol. Ingen rör mina plattor med ett vinglas i handen klockan 02.32 en söndagmorgon. | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2011-06-14 12:08 | |
![]() | Laserswärd: Det är bra med principer, ibland. Alkohol också, ibland. | |
| Glad tjej | 2011-06-14 12:11 | |
![]() | Betalar självklart, kostar ju nästan ingenting ju! Vad är 99 kr/mån? Artister kan knappast leva på folk som tycker dom gått på "tillräckligt många konserter" för att slippa betala Spotify, grymt sniken inställning! | |
| Mammaoxå | 2011-06-14 12:14 | |
![]() | Lyssnar på Spotify ibland, och då gratisversionen. Favoriter köper jag på CD. Om jag blir missnöjd med gratisversionen så får jag väl uppdatera när det blir aktuellt. | |
| sparva | 2011-06-14 12:21 | |
![]() | Började betala... | |